ulgi dla krwiodawcow, jakie?

1. Data: 2003-09-10 19:53:07

Temat: ulgi dla krwiodawcow, jakie?
Od: "tArek<tnij>" <"tArek<tnij>"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialbym sie dowiedziec jakie ulgi przysluguja krwiodawcy ze "zwykla" legitymacja
Honorowego Dawcy Krwi a jakie dla krwiodawcy z legitymacja Zasluzonego Honorowego
Dawcy
Krwi III stopnia?
czy sa moze znizki na leki, wejscia poza kolejka do lekarzy, w aptekach, czy moze sa
jeszcze ulgi na inne rzeczy. chodzi mi dokladnie o ulgi dla kazdego z wyzej
wymienionych
krwiodawcow.
dziekuje

--
"Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy." (Dante Alighieri)

pozdrawiam

Arek

2. Data: 2003-09-10 20:36:52

Temat: Odp: ulgi dla krwiodawcow, jakie?
Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy moze sa
> jeszcze ulgi na inne rzeczy. chodzi mi dokladnie o ulgi dla kazdego z

czytalem cos, ze za kazdy litr krwi mozna odpisac sobie 118 zł (czy podobna
kwota) podatku, ale moze sie myle, spytaj na forum pck - powinni wiedziec,
afaik jest to w archiwum tego fora.
a tak to chyba gdzie niegdzie poza kolejka mozna stanac (chyba w banku) i
jezdzic za friko autobusem podmiejskim

3. Data: 2003-09-11 20:22:49

Temat: Re: ulgi dla krwiodawcow, jakie?
Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> a tak to chyba gdzie niegdzie poza kolejka mozna stanac (chyba w banku) i
> jezdzic za friko autobusem podmiejskim

hehe, teoretycznie...Teraz legitamacje trzymasz w kieszeni i stoisz w
kolejce
do lekarza a potem wykupujesz leki płacac 100% ich wartosci, no chyba
ze sa akurat na znizke.

iza -14.5 litra oddanej krwi

4. Data: 2003-09-12 08:28:21

Od: "Ania B-J" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niektórych mistach można jeździć komunikacją miejską za 50% a od 6 l gratis,
wymóg 2 x w roku trzeba oddać krew. Innych ulg nie mam, przynajmniej nic mi o
nich nie wiadomo. Aha, jeszcze odliczenie od podatku jak ktoś już wspomniał
oraz 8 tabl. "czekolad" + batonik za 450 ml.

Ania

5. Data: 2003-09-12 18:37:13

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiedziec,
> afaik jest to w archiwum tego fora.
> a tak to chyba gdzie niegdzie poza kolejka mozna stanac (chyba w

*oddanie krwi jest traktowane jako darowizna na sluzbe zdrowia...
przysluguje odpis od podatky w wysokosci ilosc oddaniej krwi X cena
litra krwi (nie wiem jaka w tej chwili cos ponad 350PLN)
* obsluga poza kolejnoscia w aptekach i placowkach sluzby zdrowia
(teoria)
* bezplatne przejazdy komunikacja miejska (np. w wawie po oddaniu 30
litrow krwi)
*bezplatne leki z listy podstawowej
ale przede wszystkim w ilosciach nieograniczonych SATYSFAKCJA i
swiadomosc ze mozna komus pomoc

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2003-09-13 00:22:00

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> *bezplatne leki z listy podstawowej
do wysokości limitu i tylko dla "zasłużonych honorowych"

Szczepienie DTP
Poziom cukru - ile czasu nie jesc?
nylonowe protezy zębowe
cholesterol - 400