ułomny

1. Data: 2005-03-25 18:38:34

Temat: ułomny
Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

witam!

rozumiem że nie jesteś typem kobiety, która lubi jak jej się internetowi
znajomi wypłakują w ramię, a mimo to wypłaczę ci się trochę, bo sumie nie
mam komu..
a powiem ci że naprawdę się dzisiaj popłakałem; wróciłem z pracy około
szesnastej, zjadłem zupe śledziową (śledzie utopione w śmietanie i podane na
głębokim tależu z ziemniakami - to chyba jest jakaś lokalna potrawa) i
poszedłem do swojego pokoju położyć się trochę i odpocząć.. walnąłem się na
wyrko i pękłem; już od paru dni mam takie myśli, że zaczynam rozumieć swoje
życia tak, po prostu je zmarnowałem; coraz bardziej uświadamiam sobie w jak
kiepskiej sytuacji się znalazłem, i że nie ma odwrotu..
bo to jest tak, że zamiast w pierwszej klasie liceum po raz pierwszy
przespać się z kobietą, ja teraz w zasadzie wypadłem z tego erotycznego
rynku; mam 23 lata, jestem prawiczkiem, nie mam dziewczyny, mieszkam na
jakimś zadupiu gdzie kobiet jest tak mało, że można o nich śmiało powiedzieć
'gatunek wymierający'. a najgorsze jest to, że ja wiem że jestem przystoiny
i tak dalej, atrakcyjny jak się to mówi, a jednak i tak żadna kobieta nigdy
nie dała mi szansy, albo inaczej powiem: nie pozwoliła mi dostrzec, że się
mną interesuje.
to wszystko przez mój uszkodzony mózg; miałem już ze trzy próby samobójcze.
to jest tak, że mogę sobie z kimś gadać na wesoło, ha ha ha, a po chwili
mogę odejść na bok i powiesić się na karolyferze, usprawiedliwiając to tym,
że w zasadzie to i tak nie mam po co już istnieć; sam nikogo nie kocham,
mnie nikt nie kocha; mogę jedynie dalej palić trawkę i oglądać ten syf który
serwuje nam telewizja - jesli to ma być moje życie, to mam je serdecznie w
dupie.
to wszystko przez wiosnę; wiesz, teraz wypełzną na ulicę te wszystkie pary,
będą trzymać się za rączki i tak dalej. będę na nie patrzał zazdrosnym okiem
i jeszcze bardziej się dołował. wiesz, jak sobie pomyślę, że w tej chwili na
cały świecie tysiące ludzi przeżywa właśnie w tej chwili orgazm będąc
zespojonym z człowiekiem którego kochają, to jest mi tak żal, i jest mi tak
smutno, że uwierz mi, wolałbym nie czuć tego żalu i smutku, a nie czułbym go
gdybym nie istniał.
kończę, bo jest mi coraz bardziej smutno.

pozdro.
x.

1. Data: 2005-03-25 20:11:52

Temat: Re: ułomny
Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

badsickboy <nookie@[cut]uookie.com> napisał(a):

> witam!
> coraz bardziej uświadamiam sobie w jak
> kiepskiej sytuacji się znalazłem, i że nie ma odwrotu..

no odwrotu nie ma ale mozesz zrobic nawrot. u know what i'm sayin':)
> [...]
> rynku; mam 23 lata, jestem prawiczkiem, nie mam dziewczyny, mieszkam na
> jakimś zadupiu gdzie kobiet jest tak mało, że można o nich śmiało

bycie prawikiem nie jest az takie zle, zawsze masz przeciez raczke:)
a tak powaznie to jak ci to doskwiera wynajmij prostytutke.
a tak naprawde powaznie to jak piszesz ze jestes taki przystojny to jebnij
fotke na sympatia.pl, jak to juz uczynili tu co poniektorzy i poczekaj co
czas przyniesie.
pozatym zawsze mozesz sie wyniesc z "dziury". trza tylko chciec.

a jaranie trawy wcale nie jest az takie zle.

1. Data: 2005-03-25 22:03:57

Od: "PiotrB." <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

25 marca 2005, badsickboy w <d21lst$lpn$1@news.onet.pl> napisał(a):

> kończę, bo jest mi coraz bardziej smutno.

:/

--
pozdr
PiotrB.

1. Data: 2005-03-26 12:51:28

Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

> a jaranie trawy wcale nie jest az takie zle.

okey.. chyba się trochę pozbierałem..
nawet się śmieję już z tego:
http://www.uookie.com/facehuggers/

1. Data: 2005-03-26 15:46:45

Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

i nawet na symapti jestem :)
http://uookie.sympatia.onet.pl/

1. Data: 2005-03-27 08:28:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

badsickboy; <d21lst$lpn$1@news.onet.pl> :

> [...]

> serwuje nam telewizja - jesli to ma być moje życie, to mam je serdecznie w

Spraw sobie psa - kilkanaście lat obowiązków [i przywiązania
oczywiście]. A tak po prawdzie - płacze, myśli samobójcze, reakcje
psychotyczne - pójdź do psychiatry i bezczelnie poproś o leki na
depresję [możesz ściemniać, wczesniej przeczytaj o objawach depresji
albo depresji ukrytej [poronnej???]], najlepiej z 10 razy, to sam
znajdziesz związki. ;)

[...]

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2005-03-28 02:43:55

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> wrote in message
> i nawet na symapti jestem :)
> http://uookie.sympatia.onet.pl/

z wielkopolski?
a z jakiego miasta jesli mozna wiedziec?
i dobra rada co do profilu na sympatii:

ZMIEN:

Szukam: Kobiet, przyjaźni, miłości, sexu, niczego nie szukam, pisz jak masz
odwagę

NA:

Szukam: Kobiet

Nic o seksie, bo tak to nie spotkasz zadnej a przynajmniej zadnej porzadnej
dziewczyny na tym serwisie, o ile takie w ogole tam sa.
--

Bluzgacz
GG:5015

Jednosc i rozdzielnosc w zwiazku &#150; czy cos tu jest nie tak?
K a s i a -G e m i n i
Hej wiosno, wiosenko :)
Zrobic w sobie miejsce...
Późno już