umierac czy nie

11. Data: 2020-03-17 16:39:58

Temat: Re: umierac czy nie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:24, m...@g...com pisze:
>> ...jak SPAdles? ;)
>> Miekko na jeza.
>> MOkra plaMa
>> Na oko...
>>
> to MAkijaz
> ---
> Na kija!?

zEJdz

--
gazebo

12. Data: 2020-03-17 16:55:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 marca 2020 19:37:41 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> lapy chca mnie wsadzac w tylek, rzucac palenie kaza, listy mi wysylaja,
> nie dadza czlowiekowi sie pobawic, poogladac jak Polska pograza sie, to
> naprawde nie jest w porzadku
>
> pamietam taka nowele, wyjsc w nocy na spacer to cie zatrzymaja, oddychac
> mozesz w domu, co to sie narobilo
> --
> gazebo

Przychodzi koronawirus do restauracji:
- Poproszę świeże schabowe...

13. Data: 2020-03-17 17:08:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:55, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Przychodzi koronawirus do restauracji:
> - Poproszę świeże schabowe...

moi koledzy ciagle nie moga sie nadziwic jak przechodzac kolo krowy
uszczkne cos na zab, martwej krowy, to tak na wszelki wypadek zeby nie
bylo nieporozumien

--
gazebo

14. Data: 2020-03-17 18:10:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> moi koledzy ciagle nie moga sie nadziwic jak przechodzac kolo krowy
> uszczkne cos na zab, martwej krowy, to tak na wszelki wypadek zeby nie
> bylo nieporozumien

Też wolę wołowinę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-03-17 18:26:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 17:10, XL pisze:

> Też wolę wołowinę.

od razu lepiej :)))))

--
gazebo

16. Data: 2020-03-17 18:33:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> od razu lepiej :)))))

Ba. Ale ty wolisz z krowy. Ble. Dobra wołowina jest z wołu. Znaczy z
byczka. Z bukata. Mój dziadek hodował. Mniam!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-03-17 18:40:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 17:33, XL pisze:

> Ba. Ale ty wolisz z krowy. Ble. Dobra wołowina jest z wołu. Znaczy z
> byczka. Z bukata. Mój dziadek hodował. Mniam!

nie patrze jak gryze

--
gazebo

18. Data: 2020-03-17 19:57:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie patrze jak gryze

Tak mają ignoranci :-)
Ja gryzę tylko starannie wybrane kawałki odpowiednich sztuk hodowlanych :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2020-03-17 20:14:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 18:57, XL pisze:

> Tak mają ignoranci :-)
> Ja gryzę tylko starannie wybrane kawałki odpowiednich sztuk hodowlanych :)

trzeba bylo od razu, ze ty te wloskie byki

nic nie pisalem, ze nie patrze co gryze, no ale roznica faktycznie
niezauwazalna, jezyk polska trudna jezyk, jak przestaniesz pisac duzymi
literami zaczniesz zauwazac to co istotne, Wujek Dobra Rada, a co mi tam :]

--
gazebo

20. Data: 2020-03-17 20:59:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> trzeba bylo od razu, ze ty te wloskie byki
>
> nic nie pisalem, ze nie patrze co gryze, no ale roznica faktycznie
> niezauwazalna, jezyk polska trudna jezyk, jak przestaniesz pisac duzymi

Wielkimi.

> literami zaczniesz zauwazac to co istotne, Wujek Dobra Rada, a co mi tam :]

Za dużo wielkich liter.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Pranie mózgu dzieciom
Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P