umierac czy nie

21. Data: 2020-03-17 21:22:19

Temat: Re: umierac czy nie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 19:59, XL pisze:

> Wielkimi.

ty niuniu piszesz duzymi, i z tym masz kurewski problem

> Za dużo wielkich liter.

cos cie chyba kopnelo, koza?
--
gazebo

22. Data: 2020-03-17 22:16:44

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Mar 2020 17:33:01 +0000, XL wrote:

> Ba. Ale ty wolisz z krowy. Ble. Dobra wołowina jest z wołu. Znaczy z
> byczka. Z bukata. Mój dziadek hodował. Mniam!

ten bukat juz ruchal ? czy jeszcze nie ?

23. Data: 2020-03-17 22:17:36

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Mar 2020 18:57:49 +0000, XL wrote:

> Tak mają ignoranci Ja gryzę tylko starannie wybrane kawałki odpowiednich
> sztuk hodowlanych

ty tu kazdego zagryziesz

24. Data: 2020-03-17 22:21:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> ty niuniu piszesz duzymi, i z tym masz kurewski problem

No no, tak sobie mów do swojej kurewskiej niuni.

> cos cie chyba kopnelo, koza?

,,Wujek Dobra Rada" to aż trzy.
I spadaj już. Jak się podniecasz, to sypiesz łaciną. Takich ,,rozmówców" z
mety odstawiam. Nie potrafisz rozmawiać z kobietą - nie masz praktyki.
Wierzę tylko w te twoje papierosy. Seks? Może i tak, ale u ciebie tylko
płatny.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-03-17 22:22:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> ty tu kazdego zagryziesz

Nie. Ciebie tylko w dupę kopnę. Leć!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-03-17 22:26:02

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Mar 2020 21:22:54 +0000, XL wrote:

> Nie. Ciebie tylko w dupę kopnę. Leć!

alez ja nie mam zadnej dupy

bo one wszystkie takie jak ty

27. Data: 2020-03-17 22:26:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 21:21, XL pisze:

> No no, tak sobie mów do swojej kurewskiej niuni.

przeca mowie

> [...]
> mety odstawiam. Nie potrafisz rozmawiać z kobietą - nie masz praktyki.
> Wierzę tylko w te twoje papierosy. Seks? Może i tak, ale u ciebie tylko

co trzy dziecko? zaloz meska koszule
--
gazebo

28. Data: 2020-03-17 22:28:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 21:17, andal pisze:

> ty tu kazdego zagryziesz

serio serio? :] znam ja od dziabaga, o ile zna to slowo

--
gazebo

29. Data: 2020-03-17 22:30:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 21:22, XL pisze:

> Nie. Ciebie tylko w dupę kopnę. Leć!

i tak poszla sie jebac pewna regula o kulturze kiedy wlasna dupa
zaslania rzeczywistosc

--
gazebo

30. Data: 2020-03-18 16:47:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

- ukryj cytowany tekst -

> to MAkijaz
> ---
> Na kija!?

zEJdz
---
Zjedz na mydelku ;)
Na kija
Fa ;P

Pranie mózgu dzieciom
Wszyscy zyja?
Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P