unia kosi zioła

1. Data: 2011-03-15 18:42:09

Temat: unia kosi zioła
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wolnemedia.net/aktywizm/ziola-lecznicze-niedo
stepne-w-ue/

nic tylko zakładać ogródek. (nasion mam nadzieję nie zabronią (??))

2. Data: 2011-03-17 21:39:57

Temat: Re: unia kosi zioła
Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://wolnemedia.net/aktywizm/ziola-lecznicze-niedo
stepne-w-ue/

> nic tylko zakładać ogródek. (nasion mam nadzieję nie zabronią (??))

Od wielu lat z dobrym skutkiem leczę się ziółkami.
Nie mogę uwierzyć, że w dzisiejszych czasach nie docenia się tej formy
leczenia!

3. Data: 2011-03-18 10:34:01

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od wielu lat z dobrym skutkiem lecz si zi kami.
> Nie mog uwierzy , e w dzisiejszych czasach nie docenia si tej formy
> leczenia!

ależ docenia się... dlatego lepiej zlikwidować, bo jak wytłumaczysz
klientom, że zamiast persenu można napić się herbatki z melisy...

pozdrawiam
s_13

4. Data: 2011-03-18 12:35:01

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-03-2011 11:34, s_13 pisze:

> ależ docenia się... dlatego lepiej zlikwidować, bo jak wytłumaczysz
> klientom, że zamiast persenu można napić się herbatki z melisy...

A ktoś w was w ogóle czytał te regulacje czy wszyscy się podniecacie
streszczeniem gościa ogarniętego ciężką paranoją spiskową?

Wystarczy na jakimś forum napisać, że Unia czegoś zabrania czy nakazuje
i jak by to nie było debilne i niezgodne z prawdą, za chwile jest już
prężnie działający ruch oporu składający się osób, które nie potrafią
czytać, za to niesamowicie szybko piszą.

--
Maddy

5. Data: 2011-03-18 19:33:41

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktoś w was w ogóle czytał te regulacje czy wszyscy się podniecacie
> streszczeniem gościa ogarniętego ciężką paranoją spiskową?

ja akurat nie odnośnie tego przypadku, ale bardziej ogólnie...
a to że unia broni swoich interesów, to rzecz oczywista (choć czyje to
interesy, to już mniej...)
ale wystarczy popatrzeć, komu to przeszkadza w interesach...
vide: e-papierosy, stewia, itp, itd...

pozdrawiam
s_13

6. Data: 2011-03-19 20:52:25

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy
> [...]
> jak by to nie było debilne i niezgodne z prawdą, za chwile jest już
> prężnie działający ruch oporu składający się osób, które nie potrafią

Poczekaj, aż przyjdzie Stokrotka - będziesz mieć do kompletu takich, co nie
potrafią pisać ;)

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/08/Gdzie
-w-Krakowie-Sztuczne-wlosy-lonowe-plpregierz.html

7. Data: 2011-03-20 14:24:23

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://wolnemedia.net/aktywizm/ziola-lecznicze-niedo
stepne-w-ue/

W latach czterdziestych i pięćdziesiątych ubiegłego wieku
podobne działania już przerabialiśmy. Czy to ten sam etap rozwoju
"demokracji"?

J.K.

8. Data: 2011-03-26 10:51:37

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
> A ktoś w was w ogóle czytał te regulacje czy wszyscy się podniecacie
> streszczeniem gościa ogarniętego ciężką paranoją spiskową?

każda forma i zakres OGRANICZANIA WOLNOŚCI jest wystarczająco zły.
I nie wróży nic dobrego na przyszłość.

Obecnie mozliwość decyzji co się je, jest już znacznie bardziej ograniczone,
niż większość 'średniego obywatela' ma w ogóle pojęcie.
A każda wypuszczona decyzja zabraniania/ograniczania/wykluczania jest także
zapowiedzią licznych kolejnych podobnego pokroju. Wsytarczy nas
przyzywczaić - przywykniemy do kolejnych ograniczeń.

Pierwsza Pomoc - literatura
Spiralka
lizanie adbytu partnerce
cewniki zewnętrzne
napady lęku/paniki w trakcie ważnych rozmów... :(