uosobiona ohyda - zło wcielone

21. Data: 2009-03-04 09:34:24

Temat: Re: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> mój typ: tomasz lis

Myślisz, że Lis nie pije?

Pisałeś coś kiedyś o jakiejś pojemnej dupie, ale widzę, że jednak nie
wszystko się mieści. ;)

Ewa

22. Data: 2009-03-04 09:36:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Myślisz, że Lis nie pije?

ale nie aż tak spektakularnie :)

> Pisałeś coś kiedyś o jakiejś pojemnej dupie, ale widzę, że jednak nie
> wszystko się mieści. ;)

fakt, stopy mu wystają :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

23. Data: 2009-03-04 10:26:10

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale dlaczego oganiczać się do sceny politycznej? :)
> sztuka, media, polityka - było.

Nie tylko na politycznej.. Ten niegodziwiec wyprzedza wszystkich z
różnych dziedzin życia o lata świetlne..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

24. Data: 2009-03-04 10:30:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> ale dlaczego oganiczać się do sceny politycznej? :)
> sztuka, media, polityka - było.

> co was ta polityka tak opętała :)

Media? To z pierwszych stron grupy też?

A na serio z mediów to obaj panowie z Teraz My. Za poruszanie mało
istotnych tematów i robienie z nich sensacji. Najbardziej się wkurzyłem,
kiedy znęcali się nad ministrem, że w USA w noc sylwestrową wyrywał
żonie komórkę z ręki. :D

michał

25. Data: 2009-03-04 10:46:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Media? To z pierwszych stron grupy też?

dawaj, dawaj!

> [...]
> istotnych tematów i robienie z nich sensacji. Najbardziej się wkurzyłem,
> kiedy znęcali się nad ministrem, że w USA w noc sylwestrową wyrywał

no ale to chyba trochę taki "sznyt" programu - sensacyjno
publicystyczny. taka poppolityka.

ale odnoszę wrażenie że to trochę "nie lubię, nie podoba mi się" a nie
"rzygam i ohyda"
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

26. Data: 2009-03-04 12:18:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już raczej twoja głupota.

--
CB

27. Data: 2009-03-04 12:21:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I za zapraszanie do programu m.in. Kazi Szczuki w roli "eksperta".

--
CB

28. Data: 2009-03-04 13:41:04

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Już raczej twoja głupota.

To raczej z tobą jest coś nie tak, jeżeli nie widzisz bezeceństw
wyprawianych przez Kwacha..

29. Data: 2009-03-04 14:01:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tylko nadzieję, że przynajmniej twój wygląd reprezentuje
sobą jakąś sensowną wartość...
bo jeśli nie, to masz prze*ne... po całości.

30. Data: 2009-03-04 14:19:36

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dawaj, dawaj!

Ohydny TreneR, sama myśl o nim działa u mnie tak samo, jak dwa palce
włożone głęboko i dociskające nasadę mojego języka. ;D

> [...]
> publicystyczny. taka poppolityka.

> ale odnoszę wrażenie że to trochę "nie lubię, nie podoba mi się" a nie

Staram się nie zionąć nienawiścią do ludzi. Niesmak można opanować. :)

michał

Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...