uosobiona ohyda - zło wcielone

31. Data: 2009-03-04 14:38:09

Temat: Re: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Mam tylko nadzieję, że przynajmniej twój wygląd reprezentuje
> sobą jakąś sensowną wartość...
> bo jeśli nie, to masz prze*ne... po całości.

No i w twoich oczach stałem się osobą publiczną. [W swoim czasie
rzeczywiście nią byłem.. Jednak obecnie jestem na emeryturze].
Mocno zastanawiające jest to, dlaczego tak bronisz tego kłamcę nr.1 RP.
Czyżbyś miał coś wspólnego z niegodziwościami popełnianymi przez Olka?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

32. Data: 2009-03-04 14:48:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> No i w twoich oczach stałem się osobą publiczną. [W swoim czasie
> rzeczywiście nią byłem.. Jednak obecnie jestem na emeryturze].

To musiałeś być pisiorem.

> Mocno zastanawiające jest to, dlaczego tak bronisz tego kłamcę nr.1
> RP. Czyżbyś miał coś wspólnego z niegodziwościami popełnianymi przez
> Olka?

Bo wyznajesz zasadę: Albo ktoś jest z nami, albo przeciw nam. I jeszcze:
Moi wrogowie muszą być wrogami moich przyjaciół. :)

michał

33. Data: 2009-03-04 15:23:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sądzę, aby to co nazywasz "zastanawianiem się" - czymkolwiek to
jest - wiązało się w moim odbiorze z jakimkolwiek interesującym skutkiem.

Poza tym z debilami nie mam zwyczaju gadać.
Sorry.

--
CB

34. Data: 2009-03-04 15:37:07

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> To musiałeś być pisiorem.

W czasie gdy byłem osobą publiczną - nie było jeszcze ani prawa ani
sprawiedliwości..

> Bo wyznajesz zasadę: Albo ktoś jest z nami, albo przeciw nam. I
> jeszcze: Moi wrogowie muszą być wrogami moich przyjaciół. :)

Nie wyznaję żadnych zasad, ale potrafię docenić uczciwość i wskazać
największą łachudrę z osób publicznych..

35. Data: 2009-03-04 15:40:10

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> jest - wiązało się w moim odbiorze z jakimkolwiek interesującym skutkiem.
>
> Poza tym z debilami nie mam zwyczaju gadać.

Skąd w tobie tyle złości?? Czyżbyś była kobietą? I uraziłem twoje
uczucia którymi darzysz Olka??

36. Data: 2009-03-04 15:55:34

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:
:

> W czasie gdy byłem osobą publiczną - nie było jeszcze ani prawa ani
> sprawiedliwości..

To nic nie mówi o Twoich sympatiach politycznych. Miej jakie chcesz,
tylko akurat Twoje stwierdzenie w poście cb tak mi się skojarzyło. :)

>>> Olka?

> Nie wyznaję żadnych zasad, ale potrafię docenić uczciwość i wskazać
> największą łachudrę z osób publicznych..

To zgodnie z uczciwym docenianiem mógłbyś sięgnąć jeszcze po uznanie
prawa do innych ocen tych samych obiektów przez innych.

michał

37. Data: 2009-03-04 16:41:14

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> człowiek sztuki, mediów, polityki - jednym słowem osoba publiczna,
> która budzi w was najwyższą ohydę i niesmak - obrzydzenie.
> że na sam jego widok chce się rzygać i zastanawiacie sie dlaczego świat
> jeszcze nosi takich skurwysynów.
> no a jak nie macie takich, to kogo najbardziej po prostu nie lubicie?
>
> kim on jest?
>
> można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

Paris Hilton
Ni to ladne, ni to zgrabne (z przodu deska z tylu deska) ni to madre a nosi
sie jakby byla niewiadomo kto a tylko dlatego ze ma kase.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

38. Data: 2009-03-04 16:57:16

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 21:50, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
>
> kim on jest?
>
> można podać tylko jedną kandydaturę... więc rozważnie proszę... :)

Mnie ostatnio jakoś mocno razi fizys Marcinkiewicza, ale nie za samą
aferę tylko jak się w trakcie zachowywał. Na tej samej zasadzie w
młodości czasem miałem ochotę trzasnąć w pysk Krzysia z Tik Taka

39. Data: 2009-03-04 21:08:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sp*aj na drzewo.

--
CB

"jadrys" <i...@w...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gom7ck$jfl$2@news.task.gda.pl:

40. Data: 2009-03-05 20:11:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Staram się nie zionąć nienawiścią do ludzi. Niesmak można opanować. :)

a jak masz w przypadku cenckiewicza na ten przykład?
opanowałeś już czy jeszcze ćwiczysz?
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...