uosobiona ohyda - zło wcielone

41. Data: 2009-03-05 20:13:14

Temat: Re: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> To musiałeś być pisiorem.

i twierdzisz, że "nie zioniesz"?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

42. Data: 2009-03-05 20:15:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Skąd w tobie tyle złości?? Czyżbyś była kobietą? I uraziłem twoje
> uczucia którymi darzysz Olka??

czarek jest frustratem.
inteligentnym, cynicznym frustratem.
do tego jest chamem pospolitym zaliczającym sam siebie do wyimaginowanej
wyższej rasy. serio.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

43. Data: 2009-03-05 20:16:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> Paris Hilton
> Ni to ladne, ni to zgrabne (z przodu deska z tylu deska) ni to madre a nosi
> sie jakby byla niewiadomo kto a tylko dlatego ze ma kase.

no to zaczyna się nam wyłaniać niezła drużyna.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

44. Data: 2009-03-05 20:18:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Mnie ostatnio jakoś mocno razi fizys Marcinkiewicza, ale nie za samą
> aferę tylko jak się w trakcie zachowywał. Na tej samej zasadzie w
> młodości czasem miałem ochotę trzasnąć w pysk Krzysia z Tik Taka

a takiego np krzysztofa antkowiaka?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

45. Data: 2009-03-05 21:39:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> i twierdzisz, że "nie zioniesz"?

Do pisiorów zionę. Tylko staram się nie zionąć. Nie jestem bez grzechu.
:)

michał

46. Data: 2009-03-05 21:40:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości
news:gopblr$pcb$1@news.onet.pl :

> a jak masz w przypadku cenckiewicza na ten przykład?
> opanowałeś już czy jeszcze ćwiczysz?
> :)

Biedny Cenckiewicz myśli, że wie. :)

michał

47. Data: 2009-03-05 22:00:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Do pisiorów zionę. Tylko staram się nie zionąć. Nie jestem bez grzechu. :)

słabo sie starasz :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

48. Data: 2009-03-05 22:01:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:
> Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości
> news:gopblr$pcb$1@news.onet.pl :

> Biedny Cenckiewicz myśli, że wie. :)

biedny michał, wie, że cenckiewicz myśli :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

49. Data: 2009-03-05 22:08:16

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

50. Data: 2009-03-05 22:09:58

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a takiego np krzysztofa antkowiaka?

Był mi obojętny. Tobie nie?

Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...