uosobiona ohyda - zło wcielone

51. Data: 2009-03-05 22:42:43

Temat: Re: uosobiona ohyda - zło wcielone
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2009 21:13:14 +0100, tren R napisał(a):

> i twierdzisz, że "nie zioniesz"?

Jedzie mu z gęby nietrawnością - typowe dla starszych panów.

52. Data: 2009-03-06 00:30:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> słabo sie starasz :)

Nie wk*wiaj mnie! :)

michał

53. Data: 2009-03-06 00:32:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> biedny michał, wie, że cenckiewicz myśli :)

W Tobie też jest dużo miłości. :)

michał

54. Data: 2009-03-06 07:59:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Nie wk*wiaj mnie! :)

to kogo mam wkurwiać? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

55. Data: 2009-03-06 08:00:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> W Tobie też jest dużo miłości. :)

czym tren R na psp nasiąknie.... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

56. Data: 2009-03-06 08:04:46

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> czarek jest frustratem.
> inteligentnym, cynicznym frustratem.
> do tego jest chamem pospolitym zaliczającym sam siebie do
> wyimaginowanej wyższej rasy. serio.

No tak jego inteligencja jest wręcz powalająca.. Moim zdaniem to nic
więcej jak zwykły prostacki cham..
I w ogóle szkoda sobie strzępić język na jego temat..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

57. Data: 2009-03-06 08:05:40

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jedzie mu z gęby nietrawnością - typowe dla starszych panów.

I pań..

58. Data: 2009-03-06 08:09:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Jedzie mu z gęby nietrawnością - typowe dla starszych panów.

Kolejna niedotrzymana obietnica - o nieużywaniu argumentów ad
personam?
Ale Twoje projekcje są ważniejsze niż jakieś spiżowe słowa. W końcu to
tylko strumień elektronów i bitów, nie?

--
Pozdrawiam - Aicha

59. Data: 2009-03-06 08:10:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> No tak jego inteligencja jest wręcz powalająca.. Moim zdaniem to nic
> więcej jak zwykły prostacki cham..
> I w ogóle szkoda sobie strzępić język na jego temat..

inteligencja mierzona testami inteligencji - na tym polu byś mu
najprawdopodobniej nie dorównał. i nie chcę przez to jakoś szczególnie
ciebie wyróżnić - odnosi się to również do mnie i wielu osób na tej grupie.
ale, jak to mówili u mnie na studiach - "co to jest inteligencja? -
inteligencja, to jest coś, co mierzą testy inteligencji".

niemniej, fałszywe przesłanki nie muszą determinować prawdziwości
wniosku. podzielam pogląd, że na tym etapie trzeba oszczędzać język :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

60. Data: 2009-03-06 08:10:41

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> Paris Hilton
> Ni to ladne, ni to zgrabne (z przodu deska z tylu deska) ni to madre a nosi
> sie jakby byla niewiadomo kto a tylko dlatego ze ma kase.

Oj ładne.. A mądrość u kobiet, nie jest to cecha którą się ceni
najbardziej..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Obiektyw a trwałość małżeństwa
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
MAŁPY [było: Dom małego dziecka! Masakra!!]
o prałacie...
o zakonnicach...