Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

From: "Hania " <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Date: Fri, 23 Jun 2006 06:27:37 +0000 (UTC)

chlopczyk chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> a poza tym skad wiesz jaki jestem skoro mnie nawet na oczy nie widziala(e)s

bo piszesz jak pedal, to odbieram Cie jak pedala

> podpisujesz sie jako kobieta a piszesz jak facet wiec moze to z Toba cos
nie w
> porzadku!

wskaz mi miejsce, gdzie pisze jak facet. Wiem, wiem, pedałów kobiety
drażnią...

BTW - nie lubie pedalow, bo tylko w amerykanskich serialach sa to przyjazni i
mili ludzie. Ci, ktorych spotkalam sa wkurwiajaco przewrazliwieni, czepialscy
i epatujacy swoim homoseksualizmem. Ja nie pokazuje golych cyckow i nie liżę
się z nikim na ulicach, zmuszając kogoś do akceptacji swoich zachowań -
intymnosc zostawiam w domu. Potem dziwicie sie, ze ktos rzuca w was
pomidorami.

Konkludując: nie zmusisz nikogo do akceptacji, tym bardziej narzucając im
swoje, nie przynależne do płci zachowanie. Dla mnie malujący się facet jest
kimś obrzydliwym i kUniec.

Zdrowki
hania