Re: uraz kregoslupa vs. brzuszki - jak zgubic brzuch?

From: "Netman" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: uraz kregoslupa vs. brzuszki - jak zgubic brzuch?
Date: Sun, 24 Apr 2011 22:28:34 +0200

Użytkownik "KoalaLubiSpac" <k...@e...ur> napisał w wiadomości
news:ip204v$2reh$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
> poprzez ruch. Dlatego im więcej mięśni masz tym więcej możesz bezkarnie
> zjeść i nie utyć. na utrzymanie temperatury ciała idzie większość energii.
> Wystarczy więc jakiś lekki termogenik (suplement) i od razu metabolizm
> skacze w górę. Jednak nie polecam tego, zdrowiej sportem samym.
> Poza tym nie podajesz istotnej informacji ile masz lat, jakiego jesteś
> wzrostu i ile ważysz.

> Ciasto jest Ok, pod warunkiem że to sernik. Cała reszta ciast jest
> bezwartościowa, bo oprócz cukru i tłuszczu nie mają prawie nic

No ja raczej wlasnie za sernikiem to najmniej przepadam. Jadam bardziej
jakies
takie z domieszką kremów no i jablecznik, choc to ostatnie jadam glownie
latem.

> To sie chwali. A słodzisz?
> Jeśli tak to nie słodź wcale, bo to spore źródło pustych kalorii.
> Poza tym słodka herbata to ohyda. Fuj, cukier zupełnie psuje jej smak.

Nie slodze, pijam herbate goszka albo z cytryna i to raczej duze ilosci, bo
mam kubek pol litrowy.

> alkohol w postaci lampki czerwonego wytrawnego wina to bardzo zdrowa
> sprawa, śmiało możesz włączyć do diety :)

jestem abstynentem.

> No i świetnie, bo chyba o to chodzi żeby mieć wagę w mięśniach a nie w
> tłuszczu? :)

No tak ale brzuszek jeszcze mam, choc nie ma tragedii, ale chcialbym miec
mniejszy.

> Gratuluję. Kondycję też masz i serce zdrowe. Tak trzymaj i się nie
> przejmuj że masz w pasie 100 cm. :) W końcu masz tylko 100 cm :)

Kondycje mam to prawda, bo jak zaczynalem 1.8.2010 plywac na basenie
to byla tragedia, po jednej przeplynietej dlugosci basenu musialem robic
dlugie
odpoczynki. Teraz plywam 1 godzine bez przerw, a ja juz robie przerwe to na
2 sekundy,
by zlapac jeden oddech.

> A po co? Baletnicą chcesz być? ;)
>
> Zresztą dla kogoś kto ma 190 cm wzrostu, 100 kg wagi ciała i sylwetkę
> atlety, bo uprawia sport jak Ty to 100 cm w pasie nie jest dużo, wszystko
> zalezy od proporcji ciała, a nie wymiarów jednostkowych wyrwanych z
> kontekstu.

Mam 31 lat, wzrost 178 cm, waga: 93 kg

> Teraz każdy prawie ma jakies problemy z kregosłupem. Pozostaje Ci więcj
> pływać, a mniej np robić przysiadów ze sztangą... :) Rower też jest spoko
> na kręgokolumnę.

Uraz byl ponizej nerek, ale w kregoslupie:/.

> [...]
>

> I jedno i drugie. Wszystko zależy od bilansu dobowego. Jesli ma z brzucha
> znikac tłuszcz to musi byc spalany, a żeby był spalany to musi być bilans
> ujemny. A w ujemnym bilansie na pewno pomoże jazda na rowerze i pływanie.

> To co robisz dotychczas i rygorystyczna dieta, czyli np. rezygnacja z
> ciasta w weekendy. Pływanie na długie dystanse, np non stop szybka żabka
> przez 45 minut. (żabka bo się człowiek nie męczy oddechowo tak jak przy
> crawlu, a tętno jest dość wysokie). Poza tym pracuje całe ciało (całe
> plecy i nogi) Ograniczenie węglowodanów, na rzecz tłuszczy i białek.

Wlasnie jak plywam to żabką. Od tego przykrego zdarzenia z kregoslupem
wdrozylem plywanie na grzbiecie, ale przy grzbiecie tetno skacze mi bardziej
niz przy plywaniu żabką, bo mam ją mniej wytrenowaną, no i czasami musze
robić kilkusekundowe odpoczynki. Jak pływam żabką to mogę pływać przez
godzinę non stop.

> --
> KoalaLubiSpać

Postaram się jakoś ograniczyć jedzenie by bilans był ujemny. Nogi mam
wyrzeźbione, ręcę zdecydowanie mniej, choć czuje, ze miesni przybywa,
no a brzuch najmniej "apetycznie" wyglada na tle calego ciala:);/

Dzieki za pomoc
Netm.