Re: uraz kregoslupa vs. brzuszki - jak zgubic brzuch?

Data: 2011-04-26 18:41:38
Temat: Re: uraz kregoslupa vs. brzuszki - jak zgubic brzuch?
Od: "Netman" <n...@p...onet.pl>

Użytkownik "KoalaLubiSpac" <k...@e...ur> napisał w wiadomości
news:ip38bu$132t$1@opal.icpnet.pl...

> http://www.zdrowa-dieta.info/termogeniki-w-zywnosci-
%E2%80%93-jesz-i-spalasz/
> http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1333&bih=6
63&q=termogeniki+naturalne&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=term
ogeniki&bav=on.2,or.&fp=13dfaa507112d4c5

> Możliwe. Tak samo czekolada, tez nie jest bezwartościowa. Ale jednak to są
> bomby kaloryczne, więc albo chwilowe przyjemności z jedzenia łakoci, albo
> potem długotrwała satysfakcja ze zgrabnej sylwetki.

> Wiadomo, od razu po urazie to odpoczynek. Poza tym kto jeździ na rowerze
> zupełnie bez trzymania kierownicy :)
>

> --
> Koala_Wyspany_wreszcie :)

czy uprawienie sportu rano jest bardziej efektywne niz uprawianie
sportu wieczorem, np. kolo 17:00-19:00?

Kiedy spala sie wiec wiecej kalorii podczas uprawiania sportu?
Czy ma wogole jakies znaczenie

Czy uprawiajac sport rano powinno sie byc na czczo czy powinno
sie zjesc cos bardzo drobnego? Wiem, ze uprawiajac sport po
uprzednim zjedzeniu duzego posilku bedzie powodowalo wydzielanie
sie gazow i moze to nie byc komfortowe, ale czy powinno sie
tak naprawde uprawiajac sport rano byc na zupelnym glodzie?

Pozdrawiam
Netm.