uroda

1. Data: 2005-06-23 07:11:15

Temat: uroda
Od: "toja" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest już nowa Uroda? jest w niej jakiś dodatek? Ile kosztuje? Może
wiecie?

1. Data: 2005-06-23 09:32:11

Temat: Re: uroda
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest już nowa Uroda? jest w niej jakiś dodatek? Ile kosztuje? Może
> wiecie?

Coś mi się wydaje że duża kosmetyczka - nawet obleci.
K.

1. Data: 2005-06-23 12:20:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/23/2005 11:32 AM,Użytkownik Kroofka usiadł wygodnie i napisał:

> Coś mi się wydaje że duża kosmetyczka - nawet obleci.
> K.

No własnie, to wcale nie jest nowa Uroda. Owszem, jest na czerwiec, ale
gazeta jest w kioskach od początku maja, więc może należałoby oczekiwać,
żeby na początku czerwca pojawiła się następna. A tutaj cisza. Mam
wrażenie, że jeden numer im wcięło. A może film mi się urwał?
Kosmetyczna z Urody swoją drogą jest fatalna, obleśna, za duża. Torba
też beznadziejna. W tempie ekspresowym urywają się uszy, choś przyznam,
że przynajmniej pakowna była. Wyrzuciłam.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-23 12:37:35

Temat: chwale
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam pochwalić 2 fajne rzeczy, bo rzadko zdarza mi się aby mnie tak
kosmetyki zachwyciły:
1. olejek do włosów Avonu - sektrety Indii. Rewelacja, nigdy nie miałam tak
miękkich i jedwabistych włosów, choćbym nie wiem jakich odżywek używała.
2. maseczka Avonu, seria SPS z masłem shea - też znakomita, bardzo ładnie
nawilża i napina skórę, a dodatkowo, czego się w ogóle nie spodziwałam,
pomaga na wypryski.

Edyta

1. Data: 2005-06-23 12:55:21

Od: "toja" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie też mi się wydaje że już powinna być lipcowa uroda dlatego pytam.
Myślałam że może u mnie jeszcze nie ma a gdzieś w większych miastach już się
pojawiła. No cóz czekam dalej.
Pozdrawiam!

1. Data: 2005-06-24 08:07:45

Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toja" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
pytam.
> Myślałam że może u mnie jeszcze nie ma a gdzieś w większych miastach już

hmmm, a nie jest czasami tak po ostatnich zmianach że "Uroda" ukazywać się
będzie na początku "okładkowego" miesiąca, czyli numer na lipiec będzie na
początku lipca a nie jak było do grudnia- w połowie czerwca?

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-06-24 10:53:56

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał/a w news:d9gf78$mq5$1@nemesis.news.tpi.pl:

> hmmm, a nie jest czasami tak po ostatnich zmianach że "Uroda"
> ukazywać się będzie na początku "okładkowego" miesiąca, czyli
> numer na lipiec będzie na początku lipca a nie jak było do
> grudnia- w połowie czerwca?

Ja już zupełnie nie rozumiem, jak Wy tę Urodę kupujecie :) U mnie w
kioskach pojawia się pod koniec miesiąca, np. numer czerwcowy był
dostępny od 25 maja.

--
Zofia Rakowska
*************************************

1. Data: 2005-06-24 11:04:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/24/2005 12:53 PM,Użytkownik mips usiadł wygodnie i napisał:

> Ja już zupełnie nie rozumiem, jak Wy tę Urodę kupujecie :) U mnie w
> kioskach pojawia się pod koniec miesiąca, np. numer czerwcowy był
> dostępny od 25 maja.

Widzisz, to jest własnie dziwne, bo u mnie był na początku maja, a pod
koniec maja i na początku czerwca spodziewałam się następnego, a tu nic.
I myślałam, że może film mi się urwał czy co :) Tak mi się wydawało, że
dwa numery po sobie jakoś tak szybko były :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-24 11:09:41

Od: "toja" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie to jest tak że uroda była w kiosku zawsze w ten sam dzień co
glamour. A w tym miesiącu nie ma bo glamour wyszło wczoraj.

1. Data: 2005-06-25 06:44:17

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d9e9n7$hba$2@nemesis.news.tpi.pl:

> No własnie, to wcale nie jest nowa Uroda. Owszem, jest na
> czerwiec, ale gazeta jest w kioskach od początku maja

No tak, bo imo teraz powinna się pojawić na lipiec. Właśnie pod
koniec czerwca. Chyba, że będzie jak z Votre Beaute i Lookiem :(

> Torba też beznadziejna. W tempie
> ekspresowym urywają się uszy, choś przyznam, że przynajmniej
> pakowna była. Wyrzuciłam.

Chcesz drugą? :))

--
Zofia Rakowska