urodziny 12letniej pannicy

11. Data: 2006-03-26 21:37:18

Temat: Re: urodziny 12letniej pannicy
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> - Funky lusterko (http://www.newfunk.net/sklep/?p=productsList&iCateg
ory=2)

Sorry, nie ten link:
http://www.newfunk.net/sklep/?p=productsList&iCatego
ry=1

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

12. Data: 2006-03-26 22:20:26

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske"
> Sorry, nie ten link:
> http://www.newfunk.net/sklep/?p=productsList&iCatego
ry=1

ZGROZA
I mnie to też czeka? No dobra, załamcie mnie na całego, choć lustro ubrane w
futrzane futerko ciężko będzie pobić. JAKI był najbardziej odrażający
przedmiot pożądania Waszych dzieci?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

13. Data: 2006-03-26 23:01:00

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> ZGROZA

Na żywo lepiej wygląda. Lampki są niegłupie, bo przez to futro przebija
bardzo delikatne i ciepłe światło.

> I mnie to też czeka? No dobra, załamcie mnie na całego, choć lustro
> ubrane w futrzane futerko ciężko będzie pobić. JAKI był najbardziej
> odrażający przedmiot pożądania Waszych dzieci?

Glut. Rzucasz o sufit, to się przykleja a potem nie możesz zeskrobać.

14. Data: 2006-03-27 06:27:23

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Elske* napisał(a),a było to tak:

> Na żywo lepiej wygląda. Lampki są niegłupie, bo przez to futro przebija
> bardzo delikatne i ciepłe światło.

Else nie chce obrażać, ale te futrzaki są ohydne jak dla mnie. No tak z
gustami dzieci się nie rozmawia.

> Glut. Rzucasz o sufit, to się przykleja a potem nie możesz zeskrobać.

Węgiel. Pamiętam jak pewnego upalnego wieczora zauważyłam przy kładzeniu
się, że cała pościel, ściany koło łóżka są koloru czarnego. Po odkryciu
pościeli moje dziecię pięknie przytulało sześć sztuk tego świństwa. Nie
pytajcie się jaka była histeria jak to musiałam mu zabrać.
Do teraz nie wiem gdzie on to chował , że przed nocną kąpielą tego nie
było.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

15. Data: 2006-03-27 21:49:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e06l0a$3kt$1@atlantis.news.tpi.pl>
Elske <k...@o...pl> pisze:

> Moja 13-ka mówi:

Dziewczynki w tym wieku lubią też kosmetyki dla nastolatek - fajne płyny,
kuleczki do kąpieli, żele do mycia, wody toaletowe czy jakieś fikuśne
mydełka.

--
PozdrawiaM

16. Data: 2006-03-27 21:52:23

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:442713b6$1@news.home.net.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> ZGROZA
> I mnie to też czeka?

Kochana. Pokaż jej tylko tego linka, a przepadniesz ;-)

> JAKI był najbardziej odrażający przedmiot pożądania Waszych dzieci?

Śmierdziele.
Ale nie spełniłam ich życzenia.

--
PozdrawiaM

17. Data: 2006-03-27 21:53:26

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e076bg$bs7$1@nemesis.news.tpi.pl>
Elske <k...@o...pl> pisze:

> Glut. Rzucasz o sufit, to się przykleja a potem nie możesz zeskrobać.

O tak. Glut do rzucania też był niezły.
Są też takie gluty a'la plazma - nie do rzucania, lecz po prostu do
międlenia w rękach i przelewania między palcami.
Koszmar.

--
PozdrawiaM

18. Data: 2006-03-28 08:36:12

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> O tak. Glut do rzucania też był niezły.
> Są też takie gluty a'la plazma - nie do rzucania, lecz po prostu do
> międlenia w rękach i przelewania między palcami.
> Koszmar.

Były popularne jakiś czas temu w szkole, brrrrrrrr.
A linka nie pokażę, nie ma głupich :P, zresztą albo ona za młoda, albo ja za
sprytna - jeszcze nie wie, że to co ogląda, czy obmacuje w sklepie da się
kupić i mieć. Zabawki/prezenty/słodycze dostaje wyłącznie w domu, nigdy na
zakupach. Na razie mam spokój. :))

19. Data: 2006-03-28 20:29:43

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Dziewczynki w tym wieku lubią też kosmetyki dla nastolatek - fajne
> płyny, kuleczki do kąpieli, żele do mycia, wody toaletowe czy jakieś
> fikuśne mydełka.

Moja nie lubi. Lubi lakiery do paznokci, szminki (najlepiej moje),
cienie i tusze do powiek (też moje). Żeby była jasność: nie zezwalam na
pacykowanie się.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

szablony zaproszeń na komuni
Mój najstarszy zapytał:
Przedstawienie dla szkolnego teatru
osteobus-badanie uwapnienia kosci?