urodziny 12letniej pannicy

1. Data: 2006-03-26 08:30:22

Temat: urodziny 12letniej pannicy
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem podobny jak w zeszłym roku. Urodziny chrześnicy, dwunaste już.
W zeszłym roku kupiłam jej za Waszą podpowiedzią zestaw Nici, piórnik,
notes i coś tam jeszcze. Aniao szalała wręcz z radości.
Pod choinkę dostała grę Hasbro "Zgadnij kto to".
I teraz jestem znowu zielona jak trawa na wiosnę w temacie: czym
interesują się dziewczynki w tym wieku.
Kilkoro z Was ma córy w podobnym wieku. Poradzcie coś, bo ja naprawdę
nie mam zielonego pojęcia. Moje małe sa jeszcze za małe, żeby byc na
etapie 12latka.

Anka i Szymon (11.06.2002) i Karolina (06.07.2005)
Kraków

2. Data: 2006-03-26 09:54:07

Temat: Re: urodziny 12letniej pannicy
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Anka P.* napisał(a),a było to tak:

> Poradzcie coś, bo ja naprawdę
> nie mam zielonego pojęcia. Moje małe sa jeszcze za małe, żeby byc na
> etapie 12latka.

Naprawdę bardzo dużo znajdziesz w archiwum grupy. Wiele razy ten temat był
poruszany tutaj

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

3. Data: 2006-03-26 10:25:34

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:wbgkoblzglpp$.dlg@chomik1979.pl,
niejaki(a): chomik z adresu <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał(a):

> Naprawdę bardzo dużo znajdziesz w archiwum grupy. Wiele razy ten
> temat był poruszany tutaj

ano był, tylko to, co modne wśród dwunastolatek w zeszłym roku,
prawdopodobnie teraz jest już passé ;)

--
Ewa (29.10), Julka (3.7), Zuza (1.8)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

4. Data: 2006-03-26 10:57:33

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *zona alberta* napisał(a),a było to tak:

> ano był, tylko to, co modne wśród dwunastolatek w zeszłym roku,
> prawdopodobnie teraz jest już passé ;)

Myślę, że jednak wiele z tych pomysłów idzie z modą cały czas.
Jest wątek o komunii, ale pomysły nadają się w sam raz na prezent
urodzinowy
http://glinki.com/?l=puvyrc.
--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

5. Data: 2006-03-26 17:12:16

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2006-03-26 12:57, chomik postanowił/a
nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Myślę, że jednak wiele z tych pomysłów idzie z modą cały czas.
> Jest wątek o komunii, ale pomysły nadają się w sam raz na prezent
> urodzinowy
> http://glinki.com/?l=puvyrc.

Ano zona alberta ma rację. To co było ok rok temu teraz już może nie być
na topie.
A do komunii idą zazwyczaj ośmiolatki, a ja mam na myśli dwunastolatkę,
co zresztą napisałam w topicu.
Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że 8 a 12 lat to żadna różnica pod
względem wieku?

6. Data: 2006-03-26 18:06:12

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. napisał(a):
> [...]
> Kilkoro z Was ma córy w podobnym wieku. Poradzcie coś, bo ja naprawdę
> nie mam zielonego pojęcia. Moje małe sa jeszcze za małe, żeby byc na

Moja 13-ka mówi:
- płyta ulubionego wykonawcy
- Funky lusterko (http://www.newfunk.net/sklep/?p=productsList&iCateg
ory=2)
- przenośny odtwarzacz mp3
- jakaś fajna lampka
- wielka kolorowa świeca
- fajna ramka na zdjęcia
- fajny obrazek na ścianę do pokoju (natura, coś w tym stylu)
- fajny zegar na ścianę do pokoju

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

7. Data: 2006-03-26 18:08:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message

> Moja 13-ka mówi:
(..)

> - fajna ramka na zdjęcia
> - fajny obrazek na ścianę do pokoju (natura, coś w tym stylu)
> - fajny zegar na ścianę do pokoju

nie ma to jak tresciwy epitet, z ktorego wiadomo o co chodzi :))

iwon(k)a

8. Data: 2006-03-26 20:16:07

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Anka P.* napisał(a),a było to tak:

> Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że 8 a 12 lat to żadna różnica pod
> względem wieku?

Wzięłam wątek pierwszy lepszy zgadza się. Choć mowa o Komunii , są też
podane prezenty , które starszemu dziecku mogą się spodobać ( zwłaszcza
dziewczynce),takie jak kuferek gdzie może trzymać swoje kosmetyki, .różne
pierdółki. Dziewczynka 12 letnia chce już czuć się jak dama więc można
pomyśleć o błyszczyku, wody kwiatowe Yves Rocher ( choć musisz trafić w
gust zapachowy), może lakier do paznokci jakiś delikatny. Zaprzyjaźniona
dziewczynka w tym wieku chciałaby jakiś piórnik firmy NICI oraz z tej
firmy kubek. Każdy ma inny gust i to ty powinnaś wiedzieć co dziewczynce
powinno się spodobać. Może płyta z muzyką.? Może jakaś biżuteria.,
organizer, "kalendarz nastolatki" ?. Rok temu zafundowaliśmy pewnej 12 -
latce prenumeratę gazety ( najbardziej prezent się spodobał). Jeżeli lubi
czytać to książka ( w tym wieku to był dla mnie super prezent). Dużo tak
można wymieniać.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

9. Data: 2006-03-26 20:38:56

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:e05jfj$338$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kilkoro z Was ma córy w podobnym wieku. Poradzcie coś, bo ja naprawdę nie
> mam zielonego pojęcia. Moje małe sa jeszcze za małe, żeby byc na etapie
> 12latka.

Moja chce na 12 urodziny nowy większy tablet a najlepiej osobny (teraz mają
na spółkę)komputer :))
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

10. Data: 2006-03-26 21:23:05

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <t...@a...pl> wrote in message

> Kilkoro z Was ma córy w podobnym wieku. Poradzcie coś, bo ja naprawdę
> nie mam zielonego pojęcia. Moje małe sa jeszcze za małe, żeby byc na
> etapie 12latka.

Myślę, że mogłaby się ucieszyć z własnego, prywatnego odtwarzacza płyt
kompaktowych (nie odtwarzacz MP3, tylko taki normalny, przenośny, z
wbudowanymi głośnikami i z radiem). Grundig ma fajny, dziewczęcy model (RCD
1410) za niecałe 200 zł, ale można kupić i tańsze.
Anka (mama 14-latka:)

> Pozdrawiam
> --
> Anka i Szymon (11.06.2002) i Karolina (06.07.2005)
> Kraków

szablony zaproszeń na komuni
Mój najstarszy zapytał:
Przedstawienie dla szkolnego teatru