urojenia umysłowe

1. Data: 2003-08-03 17:18:03

Temat: urojenia umysłowe
Od: "zygista" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam problem z żoną, od pewnego czasu stwierdza, że wymieniam przedmioty

domowe tj. lodówka, dywany,jej garderobę a w ostatnich dniach wypowiada się,

że ją zdradzam. Żona 10 lat temu miała operację serca- wstawiono sztuczną

zastawkę i stymulator. Mamy po 60 lat, próbowałem żonę namówić na wizytę

do psychologa czy psychiatry ale się nie zgodziła twierdząc, że robię

z niej "wariata" i jest święcie przkonana, że ja zamieniam te przedmioty

domowe. Synów i synowe o to nie posądza.

Proszę o poradę w tym temacie, bo nie wiem jak mam dalej postępować.

Pozdrawiam!

2. Data: 2003-08-03 18:01:01

Temat: Re: urojenia umysłowe
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>, zygista wrote:
> [...]
> z niej "wariata" i jest święcie przkonana, że ja zamieniam te przedmioty
> domowe. Synów i synowe o to nie posądza.

A jesteś _absolutnie_ pewny, że ich nie zamieniasz...? ;) Bo w sumie
dlaczego żona ma mieć problemy, a nie Ty?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

3. Data: 2003-08-03 19:06:19

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj namówić żonę na badanie u kardiologa z wykonaniem echokardiografii i
oceną obecności ewentualnych skrzeplin na zastawce/elektrodzie
endokawitarnej (jeśli taki typ elektrody ma żona). A także wizyta u
neurologa i badanie neurologiczne z ewentualną decyzją o wykonaniu KT głowy.
SzM

4. Data: 2003-08-05 11:10:57

Od: "Tadeusz" <t...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.

| A jesteś _absolutnie_ pewny, że ich nie zamieniasz...? ;) Bo w sumie
| dlaczego żona ma mieć problemy, a nie Ty?

bardzo dowcipne w stosunku do 60-latka,
który radzi sobie z Internetem ...

gratuluje poczucia humoru :(

--
nie pozdrawiam
Tadeusz

5. Data: 2003-08-06 14:05:39

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a może Alzhaimer??

Użytkownik "zygista" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> domowe. Synów i synowe o to nie posądza.
>

> Proszę o poradę w tym temacie, bo nie wiem jak mam dalej

fantom ratowniczy
dziwne uczucie kiedy wstaję....
Problem z wiatrem i uszami
Choroba lokomocyjna