dziwne uczucie kiedy wstaję....

1. Data: 2003-08-03 14:37:17

Temat: dziwne uczucie kiedy wstaję....
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
CO jakiś czas, kiedy wstaję, nagle robi mi się ciemno przed oczami lub widzę
takie migające punkciki, czuję jak przez moje ciało przechodzi taki prąd
jakby ciało mi cierpło, kręci mi się w głowie i aż tracę równowagę. Uczucie
takie trwa kilka sekund i wszyscto jest ok. Zdarza mi się takie coś co jakiś
czas, np. co 2 miesiące (oczywiście nieregularnie i bliżej nieokreślone
odstępny czasu), trwa przez ok 2 dni i znowu mija.
Nie wiem, czy ma na to wpływ dieta, zmiana pogody...........
Czy ktoś ma/miał coś podobnego?
Dzieki za innformacje,

2. Data: 2003-08-03 14:58:34

Temat: Re: dziwne uczucie kiedy wstaję....
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bgj6m1$9ee$1@news.onet.pl>, mrowka wrote:
> [...]
> odstępny czasu), trwa przez ok 2 dni i znowu mija.
> Nie wiem, czy ma na to wpływ dieta, zmiana pogody...........

Niskie ciśnienie krwi?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

3. Data: 2003-08-03 15:01:59

Temat: Odp: dziwne uczucie kiedy wstaję....
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@s...zagle.org.p
l...
Uczucie

> Niskie ciśnienie krwi?
> --
> Samotnik
> www.zagle.org.pl

O, moze......... Wiesz, kiedy opuszcze głowe w dół na chwilę, pomaga.
Dzieki.

A tak w ogole co na to poradzić?
Hm, moze ja sobie ciśnienie zmierze.....
Pozdrawiam
magda

4. Data: 2003-08-03 15:03:31

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odstępny czasu), trwa przez ok 2 dni i znowu mija.
> Nie wiem, czy ma na to wpływ dieta, zmiana pogody...........

Wygląda to na tzw. hipotonię ortostatyczną.
Napady mroczków przed oczami, uczucie cierpnięcia wywołane jest spadkiem
ciśnienia tętniczego, co ma miejsce podczas gwałtownej zmiany pozycji ciała
z leżącej lub siedzącej na stojącą.
Jak sobie radzić? - nie wstawać gwałtownie.....
Pozdrawiam.
Jola

5. Data: 2003-08-03 18:07:58

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola"

> [...]
ciała
> z leżącej lub siedzącej na stojącą.
> Jak sobie radzić? - nie wstawać gwałtownie.....

Tez mam takie cos :(,moze i masz racje Jolu ze trzeba powoli wstawac:)

6. Data: 2003-08-03 18:49:04

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mrowka wrote:

> Witam
> CO jakiś czas, kiedy wstaję, nagle robi mi się ciemno przed oczami lub

normalka, mam tak codziennie :-) wyjscie jest jedno nie wstawac za szybko.
jak mi sie tak zrobi, to szybko schylam sie nisko i przechodzi. o ile mi
wiadomo to nie jest to nic groznego.

pozdrawiam i zycze malej ilosci mroczkow przed oczami :-P

--
sdh

7. Data: 2003-08-03 20:14:53

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy ze na minute najpierw usiadziesz i dopiero wstaniesz.
Jesli to pomoze to nie ma sie czym przejmowac.

--
Norbert
Minolta S414

8. Data: 2003-08-05 13:40:46

Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sdh <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgjl7l$1me$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> wiadomo to nie jest to nic groznego.
>
> pozdrawiam i zycze malej ilosci mroczkow przed oczami :-P

Dzieki wszystkim. Nawet pocieszające jest to, że inni tez tak mają i to nie
jest żadna choroba. A na dzień dzisiejszy - przeszło mi :)
Pozdrawiam
magda

Problem z wiatrem i uszami
Choroba lokomocyjna