urzadzanie dzialki

1. Data: 2000-11-01 00:37:23

Temat: urzadzanie dzialki
Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytajac grupe mam wrazenie ze w ogrodach bardziej lubiane sa odmiany male,
karlowate; urzadzam wlasnie dzialke 3 000 m; czy powinienem unikac duzych
drzew?
posadzilem tez 6 drzewek owocowych i spotykam sie z krytyka (ze brudzi i
zasmieca)

2. Data: 2000-11-01 07:34:40

Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
3000 m2 to spora dzialka ,mozna juz na niej poszalec.:)
Co do duzych drzew to nie powinienes ich unikac,wprost przeciwnie ,kilka
drzew soliterowych napewno sie zmiesci i da cien pod ktorym mozna juz
uprawiac inne krzewy i byliny.
Co do soliterow pomysl nad Tulipanowcem,Paulownia puszysta ,Dawidia czy tez
placzacym bukiem.
Unikaj modrzewi to bardzo duze drzewa szybko rosnace i 3000 m2 to dla nich
malo.
Gdybym urzadzal moja dzialke od poczatku napewno te 4 wymienione drzewa
znalazly by sie na niej.
Pozdrawiam i zycze duzo radosci z zagospodarowywania dzialki.
Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-11-01 10:06:42

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Nie zapomnij o miejscach dla kwiatow, ogrody bez kwiatow sa smutne.
Pozdrawiam i zycze powodzenia
Wiesia Karpowicz

4. Data: 2000-11-02 08:12:57

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Unikaj modrzewi to bardzo duze drzewa szybko rosnace i 3000 m2 to dla nich
> malo.
> Boguslaw Radzimierski.
Nie zgadzam sie z Toba.
Bardzo ladnie wygladaja jako tlo a szybki wzrost po prostu cieszy.
Mam ok 2000 m i duzo modrzewi lacznie z modrzewiowym zywoplotem.
Minusami sa opadanie igiel na zime(jesli to dzialka przydomowa) oraz
ochojniki.
Pozdrawiam Juras

5. Data: 2000-11-02 08:47:45

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Oczywiscie ze nie musisz sie ze mna zgadzac,modrzewie bardzo mi sie podobaja
,ale dalej uwazam ze powinny rosnac w lesie ,a nie na malej dzialce.
Zywoplot z modrzewi jest lepszym rozwiazaniem.
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.

6. Data: 2000-11-02 09:03:53

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Wszystko tkwi w szczegole co uwazamy za mala dzialke.
Wg mnie 3000m2 to kawal terenu ale...
pozdrawiam Juras

7. Data: 2000-11-02 09:24:29

Temat: Odp: urzadzanie dzialki
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Czapla <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tnopm$594$...@n...tpi.pl...
> [...]
> drzew?
> posadzilem tez 6 drzewek owocowych i spotykam sie z krytyka (ze brudzi i

Jak masz sporą rodzinę i bęsziesz mógł przerabiać owoce, to sadź. Jabłka
kupowane w sklepie a zrywane rankiem z drzewa, albo zrywane w południe
nagrzane słońcem itp., to zupełnie inne owoce. Licz się jednak z tym, że
drzewa owocowe wymagają sporo pracy - przycinanie, prześwietlanie,
przerzedzanie zawiązków 9opcjonalnie), ochrona, garbienie liści itp.
A mógłbyś zdradzić, jakie owocowe posadziłeś?

A co do wysokich drzew, to zgadzam się z Bogusławem.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2000-11-02 09:30:49

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:005301c03b3d$adc9c7e0$1...@o...org.pl...
> Wszystko tkwi w szczegole co uwazamy za mala dzialke.
> Wg mnie 3000m2 to kawal terenu ale...
Cześć Jurasie,
czy mógłbyś rozwinąć to "ale...", bo już się zaczynam bać. Za dużo to czy za
mało?
Pozdrawiam Jerzy

9. Data: 2000-11-02 09:49:57

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

A co tu jest do rozwijania. kazdy moze uwazac po swojemu.
Dla mnie idealna wialkosc to 5000m,ale 1000 m lub dzialkowe 300 ,nie mowiac
o balkonie czy parapecie moze przynosic duzo radosci ,a o to w tym wszystkim
chodzi .

10. Data: 2000-11-02 11:24:27

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8topv7$kso$...@n...tpi.pl...
> Czesc
> Nie zapomnij o miejscach dla kwiatow, ogrody bez kwiatow sa smutne.
;-)))
Nie zapomnij o "kolorach", kolorowe ogrody są bardziej wesołe.
:-)))
Pozdrawiam Jerzy

orzech
Pomysł na rafę