Pomysł na rafę

1. Data: 2000-10-30 20:52:59

Temat: Pomysł na rafę
Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto ma pomysł z czego zrobić rafę.

Mam w ziemi b. dużo kamieni różnej maści. Te duże wydłubuję
ręcznie, ale takie ok 1cm średnicy to gorzej, chętnie zrobilabym
takie urządzenie do odsiewania kamieni jak mają budowlańcy
do przesiewania piasku. Siatka naciągnięta na ramę z listew,
można to ustawiać pod różnym kątem i tak regulować rozmiar ziaren

Siatka musi mieć oczka troszkę mniejsze niż 1cm, ale być dość wytrzymała.
Oglądalam różne siatki w Castoramie, ale nic mi nie pasowało.
Wydaje mi sie, ze najlepsza byłaby prosta druciana plecionka,
ale nie wiem gdzie to można kupić w Warszawie

Czy ktoś może ma inny dobry patent.
pozdrawiam Anka

---------------Z motyką na słońce---------------
<s...@f...edu.pl>

2. Data: 2000-11-01 08:41:37

Temat: Re: Pomysł na rafę
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka Stonert wrote:

> Czy ktoś może ma inny dobry patent.

Zatrudnij studentow - 50 gr od jednego wydlubanego kamienia wielkosci 10-20
mm srednicy i 80 gr od kazdego ponizej 10 mm.
Zglaszam sie pierwsza.

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2000-11-01 19:19:16

Od: "Janek" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Pytaj w sklepach (hurtowniach) budowlanych o coś, co sie nazywa siatka
Rabitza. Metr kw. kosztuje grosze, trzeba tylko naciągnac na ramę ze starego
łóżka metalowego lub zbić ramę z drewna.

Pozdrowienia, Janek.

4. Data: 2000-11-02 08:15:02

Od: "Anka Stonert" <N...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki poszukam
Pozdrawiam Anka

--
Z adresu zwrotnego wyrzuć NOSPAM.
> [...]
> Rabitza. Metr kw. kosztuje grosze, trzeba tylko naciągnac na ramę ze
starego
> łóżka metalowego lub zbić ramę z drewna.

zielony dach
zielony dach
RE: orzech włoski
Re: Formowanie sosny