Na przedziora plynem do mycia naczyc

1. Data: 2000-10-30 10:39:41

Temat: Na przedziora plynem do mycia naczyc
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Mojego starego papirusa obsiadla chmara przedziorow (siedza w rozetkach,
stad nie zauwazylam do razu - troche wysoko). Znajmoma mowila niedawno,
ze jej znajoma szwedka traktuje to plynem do mycia naczyn zmieszanym z
woda. Niestety nie potrafila mi zadnych proporcji podac. Nie podala tez
statyski - ile roslin uratolwala, a ile tym zmarnowala. Moze ktos cos na
ten temat wie? Bo mam w tym roku naprawde plage przedziorow i juz mnie
to zaczyna w silna depresje wpedzac.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-10-30 12:25:40

Temat: Odp: Na przedziora plynem do mycia naczyc
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@m...sggw.waw.pl...
> [...]
> statyski - ile roslin uratolwala, a ile tym zmarnowala. Moze ktos cos na
> ten temat wie? Bo mam w tym roku naprawde plage przedziorow i juz mnie

Stary, dobry, sprawdzony przez pokolenia sposób:)
Ludwik, lyzka na litr wody. Jesli dasz wiecej, to tez nic sie nie stanie.
Nie nalezy tylko podlewac kwiatka ta mikstura;)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-10-31 22:21:11

Temat: Re: Na przedziora plynem do mycia naczyc
Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Stary, dobry, sprawdzony przez pokolenia sposób:)
> Ludwik, lyzka na litr wody. Jesli dasz wiecej, to tez nic sie nie stanie.

Thx.... :)

> Nie nalezy tylko podlewac kwiatka ta mikstura;)

Ale to splywa do cfieta....

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2000-11-01 01:23:33

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to splywa do cfieta....

nie powinno zaszkodzic

cierpliwie obkladaj przedziora piana z tegoz plynu, powinien uszkodzic
nablonek (chyba tak sie to nazywa?) i zabic w ten sposob scierwo

to moj sprawdzony sposob na mszyce na rozach

Iza

Chryzantemy, poinsecje...(Krakow)
Formowanie sosny
Jak przesadzić jeżynę?