urzadzanie dzialki

41. Data: 2000-11-03 09:44:30

Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a) w wiadomo?ci: <8tsked$fv7$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Użytkownik Jerzy Zaj?c <T...@p...fm> w wiadomo?ci

>???

"Ogrody", lipec2000. Str. 82, "Ogrodowe graffiti".
Strzal w dziesiatke, rzeczywiscie bardzo kolorowo, a "wdziecznym tlem naszej
tworczosci moga byc duze glazy narzutowe". Malo tego, "pomalowane zywymi
kolorami kamienie kontrastuja z delikatna barwa roslin".
O kraweznikach i krasnalach wcale w tym przypadku nie myslalem, podejrzewam,
ze byloby to juz znacznie ponizej oczekiwan co niektorych czytelnikow.
Rozumiem tez, ze jako pismo ogrodowe i takie pomysly trzeba przedstawiac,
nalezaloby jednak widziec obydwie strony medalu, w jakis sposob napomknac,
ze to sztuka dla sztuki, wazne sa malowane rekodziela, a nie rosliny. A tu
jak na zlosc jest
nawet dokladny przepis na wykonanie, a zdjecia robila sama naczelna.

>Jureczku, bo jak CI ...
>Jaka Moja Redakcja? Przecież wiesz, że to nie ta. To kilometr z hakiem...
>Nie rób drugiemu tego co Tobie nie miłe.

Przepraszam, wiem, ale jakos nie moge sie przemoc. Twoja gorliwosc, czasami
tak mi sie wydaje, jest wieksza od sumy gorliwosci wszystkich redaktorow tej
wlasciwej redakcji. Podpisuje kontrakt: nie bede atakowal ludzi, tylko
problemy.
Pozdrawiam
Jurek
http://iglaki.agrosan.pl/

42. Data: 2000-11-03 10:14:59

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

sprobuj przykryc korzenie na zime warstwa
> kory,on nalezy do magnoliowatych , a wszystkie magnolie na zime powinno
sie
> zabezpieczac w ten sposob.

OK sprobuje.
Juras

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

43. Data: 2000-11-03 10:24:50

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, tyle to już wiedziałem [od Ciebie] ale teraz powiedz mi, czy
> wytrzyma w klimacie ..., no tuż na granicy Parku [działka doń przylega] b.
> blisko Zakopanego.
> Pozdrawiam Jerzy
To az tam Cie wywialo?
Juras

44. Data: 2000-11-03 12:02:55

Temat: Re: urzadzanie "ludzi"
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zając <T...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tu1cl$dre$...@n...tpi.pl...
[...]
Byłem na urlopie? Nie, jeszcze wtedy nie ale faktycznie, nie miałem w rękach
tego numeru.
> "Ogrody", lipec2000. Str. 82, "Ogrodowe graffiti".

> Strzal w dziesiatke, [...]
> ze to sztuka dla sztuki,
... przeczytaj sobie ostatni akapit (str. 84), dowiesz się komu i czemu to
służy.

> wazne sa malowane rekodziela, a nie rosliny. A tu
> jak na zlosc jest nawet dokladny przepis na wykonanie,
... i na to jak się przed czymś takim ustrzec [a co w nim (tym przepisie)
jest nie tak].

> a zdjecia robila sama naczelna.
I są bardzo dobre, nieprawdaż?

[...]
> [...]
czasami
> tak mi sie wydaje, jest wieksza od sumy gorliwosci wszystkich redaktorow
Nie masz racji Jureczku, to jest tak, że nie wiadomo czemu, co chwilę ktoś
mnie łączy z tą redakcją [;-)))] i czyni ze mnie ich rzecznika [nawet ty tym
postem to uczyniłeś]. Swoją drogą, lubię i cenię to pismo ale inne też
przeglądam. Nie ograniczam się też tylko do pism, zaglądam na niektóre
strony, nie tak dawno byłem u Ciebie. Zapomniałeś?
Dziwi [chociaż coraz mniej] mnie też i to, że jak coś się komuś nie podoba w
tym piśmie to od razu z pretensją do mnie. Z jakiej racji, ja się pytam?
Jest kontakt poprzez witrynę:
http://www.ogrodnik.pl/
i proszę tam dyskutować z autorami. Ja mogę pogadać o problemie poruszonym w
artykule mówiąc jakie mam zdanie.

> Podpisuje kontrakt: nie bede atakowal ludzi, tylko problemy.
Dzięki Ci za to.
Pozdrawiam - uścisk dłoni - Jerzy.
PS
Nie lubisz dzieci?

45. Data: 2000-11-03 12:12:41

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003d01c0457f$c28a98c0$1...@o...org.pl...
> To az tam Cie wywialo?
Jeszcze nie, dopiero na stare lata ale do tego czasu musi "coś" wyrosnąć,
byle nie las bo ten mam, świerkowy, za plecami.
Pozdrawiam, Jerzy.

46. Data: 2000-11-03 12:17:13

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8tu3kr$k8o$...@n...tpi.pl...
> Zawsze mozna powiedziec, ze ukradli, a jak odkupia, to znowu niech chwile
> postoi i znow ukradna a potem patrzy sie na brata rozzalonym wzrokiem i
> mowi - Kaziu a moze kupisz cos innego, krasnala i tak ukradna...
Dobra rada ale nie na tę okolicę, tam akurat mieszkają uczciwi ludzie.
Naprawdę.
Co innego w sezonie.
Pozdrawiam Jerzy

47. Data: 2000-11-03 12:27:26

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

To rzeczywiscie ciekawe.
co planujesz bo strzyzony park pod lasem w gorach chyba tez nie pasuje.
A moze urozmaicic las?
Juras

48. Data: 2000-11-03 12:48:44

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00de01c04590$dac00b80$1...@o...org.pl...
_____________________ taki z pewnością nie pasuje, ale

> A moze urozmaicic las?
-__---_++====______''''''<_<<_<>___+>>>____--- = 100 m

dobrze mówisz, tym bardziej, że on tam jest, wymaga tylko uzupełnienia
chaszczy o coś szlachetnego, zasłonięcia ich w lecie [stworzenie strefy
niskiego cienia od zach.] a przepuszczania światła w zimie no i ten widok.

49. Data: 2000-11-03 13:57:17

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

no i ten widok.
Tego mozna pozazdroscic
I bez zadnych nakladow.
Juras

50. Data: 2000-11-04 00:34:53

Od: "Czapla" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje wszystkim za rady; nie myslalem ze moja wiadomosc wzbudzi
tyle emocji;
odpowiadajac na wasze pytania:
strefa klimatyczna- Lodz
na tej dzialce ma byc kiedys dom (jezeli bede bogaty)
posadzilem do tej pory ok. 40 iglakow (chyba wszystkie dostepne gatunki z
tych popularnych i niezbyt drogich); boje sie kradzierzy; klon, dab, dwa
modrzewie; wszystko to w poblizu plotu (nieregularnie)co ok.4-5m, majac
nadzieje ze powstanie z tego cos w rodzaju zywoplotu
6 czy 7 owocowych (wisnia, czeresnia, grusza, jablon, sliwa, morela lub
brzoskwinia) w kacie dzialki (odlegl. 4-5m)
nieco centralnie w miejscu ktore przeznaczam na rekreacje (bedzie altana)dwa
orzechy (mialy odganiac owady) i 10-15 ladniejszych szczepionych iglakow,
wierzba placzaca i cos ladnego ale nie pamietam nazwy;
kwiaty zostawiam na przyszly rok - na razie wsadzilem tylko peonie
zalozeniem moim jest tez zebym nie mial nawalu pracy z obsluga tego
wszystkiego
Rozpisalem sie okrutnie ale czytajac od niedawna te liste widze ze bardzo
zyjecie tym tematem. Dodam ze jestem laikiem w tych sprawach wiec jestem
ciekaw waszej oceny moich dokonan. Wdzieczny bede za ewentuaalne dalsze
komentarze (wszystkie nasadzenia sa z pazdziernika wiec chyba na wiosne bede
mogl naprawic bledy). Jezeli ktos z was moze polecic mi dobrego ogrodnika z
okolic Łodzi to bedzie jeszcze fajniej.
pozdrawiam
Michal Czaplicki

orzech