"urządzenie" do robienia koków

1. Data: 2004-11-20 09:37:39

Temat: "urządzenie" do robienia koków
Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś dawno temu moja znajoma miała takie cuś do robienia koków na gładko.
Spróbuje to opisać: Dość sztywna taśma, to tego druga, gumkowa. Włosy się
wkładało pomiędzy te dwie taśmy, zawijało w kok i taśmę zwijało wokół i
zapinało. Kok był fajny, nie było widać "mocowania" i błyskawicznie się go
robiło.

Potem były one w telezakupach za 100zł i to stanowczo za dużo jak na 2
kawałki materiału...

Czy ktoś wie jak się to nazywa i gdzie tego szukać? Mieszkam w Krakowie. Ew
w sieci może to sprzedają?

Agata

1. Data: 2004-11-20 12:02:24

Temat: Re: "urządzenie" do robienia koków
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja mieszkam w Olsztynie i u nas sa takie sklepiki jak Świat spinek. Ja tam
kupowalam takie cudo za niewielkie pieniadze. Poszukaj takich sklepikow u
siebie, mysle ze tez powinny byc.
Powodzenia pozdrawiam Monika

1. Data: 2004-11-20 13:39:00

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupowalam takie cudo za niewielkie pieniadze. Poszukaj takich sklepikow u

Tak, u nas w Krakowie świat spinek jest w Carrefourze Czyżyny. Ja sama
kupiłam opisywane cuś za 4 zł, ale na ulicznym straganie - ale wg mnie jest
średnie i nei używam zbyt często.
Pozdroofka
Kroofka

1. Data: 2004-11-20 15:51:10

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam ze 3 lata temu za ok. 4-5 zł w sklepie z gumkami, spinkami itp. w
prowincjonalnym miescie ,ale mam za długie i za grube wlosy, więc po prostu
sie nie sprawdza :-(
Larysa

1. Data: 2004-11-20 19:07:24

Od: "Agatek" <agatek@_nospam_site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak, u nas w Krakowie świat spinek jest w Carrefourze Czyżyny. Ja sama
> kupiłam opisywane cuś za 4 zł, ale na ulicznym straganie - ale wg mnie
> jest
> średnie i nei używam zbyt często.

Ja użyłam raz i to lata temu i pamiętam, że byłam zadowolona. Za 4zł, nawet
za 15 kupię na próbę, 100zł na pewno nie dam, wolę koka u fryzjera uczesać:)

Przejadę się na Czyżyny, może po drodze życia nie stracę ;)

Dziękuję bardzo.
Agata

1. Data: 2004-11-20 21:09:44

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uczesać:)

> Przejadę się na Czyżyny, może po drodze życia nie stracę ;)

Nie wiem o co ci chodzi, tutaj jest bardzo spokojnie, mieszkam tu od kilku
lat i nie doznałam żadnego uszczerbku na hmm... powiedzmy - urodzie. Czyżyny
to właściwie jeszcze nie Huta pełna dresiarzy - którzy zresztą w Krakowie są
nie tylko w Hucie.
Pozdrawiam
Kroofka

tanie makijaze****wroclaw****
pilates czy joga?
zapachowe szalenstwa
jak używać bazy rozświetlającej Meteorites?
Fryzura intymna w 3-miescie...