usenet zdycha (OT, ale nie calkiem)

11. Data: 2012-08-31 14:39:07

Temat: Re: usenet zdycha (OT, ale nie calkiem)
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
news:5040a185$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2012-08-30 23:04, Qrczak pisze:

> Nie kocham jakoś szczególnie tepsy, ale news.neostrada.pl wpuszcza.
> Forów nie lubię jakoś szczególnie, bo to jednak potomstwo dzieci neo tam
> się pasie.

Na forach są moderatorzy, którzy połowę z Was dawno by zbanowali.
Pisanie nie na temat, przeklinanie, bluzganie i oczernianie, to
dyskwalifikuje tak z 60-70% postów tej grupy.
Zapomniałem dodać, że za ortografię też można wylecieć.
Powodzenia.

Tiaaa, chcesz zobaczyć grupę (rzekomo) moderowaną? Zobacz Forum na Fotonie -
podobno ma (miało) być o filmowaniu...
pozdr
Stefan

12. Data: 2012-08-31 17:54:13

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-08-30 21:35, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Ale stancjonarny?

Tak to rozumiem.

13. Data: 2012-08-31 17:55:41

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dostęp do większości grup usnetowych jest przez googlegroups, więc >raczej
>za szybko nam nie zniknie.
Oni sobie życzą numeru telefonu.
Byłam tam.
Mi to nie odpowiada.

14. Data: 2012-08-31 18:41:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-31 14:34, Qrczak pisze:

>kaszanka z cebulą i jabłkami

Zupka brukselkowa z wołowiną, przegryzana chipsami wędzonkowymi. Niech
żyje jesień :D

15. Data: 2012-08-31 19:26:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-31 19:55, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Oni sobie życzą numeru telefonu.
> Byłam tam.
> Mi to nie odpowiada.

Pszeciesz maż stancjonarny.

qr.a
--
bez kolacji

16. Data: 2012-08-31 19:27:22

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-08-31 19:55, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Pszeciesz maż stancjonarny.
nie mam.

17. Data: 2012-08-31 20:50:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-31 21:27, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> nie mam.

Powaszne niedopatszenie.

qr.a

18. Data: 2012-09-01 19:13:47

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powaszne niedopatszenie.

A jak sobie wyobrażasz bezrobotnego , bezdomnego lumpa z telefonem
stacjonarnym?
Pod mostem nie zakładają : nawet telekomunikacyjne serce z rozumem razem
wzięci.
A nawet jak by zakłądali, to mnie nie stać.

19. Data: 2012-09-01 20:25:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-01 21:13, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> [...]
> wzięci.
> A nawet jak by zakłądali, to mnie nie stać.

http://www.plus.pl/indywidualna/KwotoreduktorStacjon
arny/NowiKlienci/JakDzialaTelefonStacjonarny/

qr.a

20. Data: 2012-09-01 20:31:15

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.plus.pl/indywidualna/KwotoreduktorStacjon
arny/NowiKlienci/JakDzialaTelefonStacjonarny/

Nie stać mnie na abonament.

okrągłe krakersy
Szukam doswiadczenia w imprezach masowych ...
Uff...
Piórka, czy półplasterki?
Roztwór do piersi z kurczaka