ustanowienie odrębnej własności

1. Data: 2007-09-27 05:44:50

Temat: ustanowienie odrębnej własności
Od: "Pio" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Otrzymałem ze spółdzielni pismo z informacją o możliwości ustanowienia
odrębnej własności na posiadany lokal. W tej chwili moje mieszkanie ma
status spółdzielczego własnościowego.
Czy warto w to wchodzić? Jakie są korzyści i minusy odrębnej własności? Jak
to wygląda w praktyce?

Pozdr.
P.

2. Data: 2007-09-27 06:58:45

Temat: Re: ustanowienie odrębnej własności
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pio" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> status spółdzielczego własnościowego.
> Czy warto w to wchodzić? Jakie są korzyści i minusy odrębnej własności?

W praktyce nie ma znaczenia.

3. Data: 2007-09-27 14:25:05

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są korzyści i minusy odrębnej własności? Jak to wygląda w
> praktyce?

w dalszej perspektywie powstanie możliwość
podziękowania spółdzielni za sprawowanie zarządu
( utworzenie wspólnoty);

g.

4. Data: 2007-10-05 12:45:16

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:

> Użytkownik "Pio" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> W praktyce nie ma znaczenia.

W mojej spółdzielni są minimalnie wyższe opłaty za mieszkanie
wydzielone. Np. liczą sobie parę groszy extra za użytkowanie komórki
piwnicznej.

5. Data: 2007-10-05 12:45:45

Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Lipnicki wrote:

> w dalszej perspektywie powstanie możliwość
> podziękowania spółdzielni za sprawowanie zarządu
> ( utworzenie wspólnoty);

Owszem, można. Tylko po co?

6. Data: 2007-10-05 13:00:01

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owszem, można. Tylko po co?

jeśli jesteś zadowolony z pracy obecnego
administratora (spółdzielni), wysokości opłat itd. - to po nic;

g.

Dotacje na oczyszczalnię biologiczną i piec na ekogroszek
Klej do montazu muszli klozetowej ?
pompka obiegowa w kotle Viessmann
drozsze panele czy tansze drewno?
Stosuje ktoś jonizator powietrza