usuwanie znamion

1. Data: 2003-05-13 11:48:43

Temat: usuwanie znamion
Od: "Kasia " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!

Może któraś z Was wie gdzie mozna usuwać znamiona (pieprzyki), ile to
kosztuje i czy można to zrobić w ramach ubezpieczenia.

Z góry dzięki!

1. Data: 2003-05-13 12:08:54

Temat: Re: usuwanie znamion
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Cześć dziewczyny!
>
> Może któraś z Was wie gdzie mozna usuwać znamiona (pieprzyki), ile to
> kosztuje i czy można to zrobić w ramach ubezpieczenia.

Ja wiem. Ale nie wiem czy informacja z okolic mojego miejsca zamieszkania
Cię usatysfakcjonuje...?
DominikaNM

1. Data: 2003-05-13 12:57:47

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003 11:48:43 +0000 (UTC), Kasia wrote:

> Może któraś z Was wie gdzie mozna usuwać znamiona (pieprzyki), ile to
> kosztuje i czy można to zrobić w ramach ubezpieczenia.

Nie wiem, czy wszystkie można, ale niektóre z całą pewnością tak.
A gdzie mieszkasz ? :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-13 13:01:41

Od: "Kasia " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, ze nie dodałam żem z W-wy :-)

Dzięki za zainteresowanie i czekam

1. Data: 2003-05-13 13:04:45

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 May 2003 14:57:47 +0200, Evunia wrote:

> A gdzie mieszkasz ? :)

Dopiero się dopatrzyłam, że chyba w Warszawie, więc moje "namiary" na
konkretnego lekarza akurat nic tu nie wniosą. Sorki :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-13 13:32:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki, ze nie dodałam żem z W-wy :-)
>
> Dzięki za zainteresowanie i czekam

W moim mieście (Kraków) wygląda to tak:
Wizyta u dermatologa 50-100zł włącznie z badaniem (jakimś tam 'skopem' albo
lupką)
Konsultacja u chirurga 50-100zł
Szczepienie na żółtaczkę: najpierw w przychodni (za darmo) zrób sobie
badania na przeciwciała, potem kup szczepionkę (lekarz poleci Ci która).
Szczepi się 3 razy w odstępach: 1, potem za miesiąc 2 i za następne 6
miesięcy 3. Zabieg można przeprowadzić po 2 tygodniach od drugiej dawki
szczepienia.
Koszt zabiegu w Krakowie od 400zl w górę za jeden punkt plus niższa kwota
np. 200zł za każdy następny usuwany podczas tego samego zabiegu (pierwsze
jest droższe bo wliczają koszt zestawu sterylnego)
Tak, można to zrobić w ramach kasy (przynajmniej małopolskiej) ale są długie
terminy.
Ponieważ jakiś czas po zabiegu nie należy operowanych miejsc wystawiać na
słońce, lepiej to zrobić jesienią. Ale ze względu na czas oczekiwania (w
kasie) idź już teraz, zrób badanie na przeciwciała i umów się z chirurgiem.
W klinice dowiedz się czy mają podpisaną umowę z kasą chorych a żeby obniżyć
koszty szczepienia poszukaj ośrodka w którym mają żółty tydzień (zniżka może
być nawet do 50%).
Co do kliniki w Warszawie to może sprawdź na www.wizaz.pl bo chyba
dziewczyny tam jakąś polecały.
A, i koniecznie skonsultuj się z dermatologiem - powie Ci które znamiona
można bez obaw wyciąć bez marginesu onkologicznego a które trzeba będzie
wyciąć z marginesem i oddać do badania histopatologicznego (koszt jednego
badania w Krakowie 60zł - za to kasa nie płaci).
Jeśli chodzi o twarz, zastanów się dobrze czy lepiej mieć znamię (oczywiście
jeśli nie jest podejrzane) czy bliznę (po wycięciu ZAWSZE zostaje blizna,
choćby nie wiem kto robił zabieg).
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2003-05-13 14:59:28

Od: "Kasia Lamża" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, Dominiko, za wyczerpującą odpowiedź.
Szczerze mówiąc myslałam,że to wyglada prościej, no cóż, moze sie jakoś do
tego przymierzę, choć nie mam jeszcze ważnych powodów. Pozdrawiam.

1. Data: 2003-05-22 16:45:15

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-05-13 13:48, Kasia wrote:

> Może któraś z Was wie gdzie mozna usuwać znamiona (pieprzyki), ile to
> kosztuje i czy można to zrobić w ramach ubezpieczenia.

W szpitalu na Grenadierow jest chirurgia jednego dnia i tam po
konsultacji u chirurga tkanek miekkich mozna pojsc na zabieg.

Elfka
Karolina Budzyńska
"Laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
(Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych)

Basen-odchudzanie
NA cellulit lepszy Avon czy Vichy?
pomocy !!!
zmieniam zdanie o Pupie ;)