pomocy !!!

1. Data: 2003-05-13 08:56:16

Temat: pomocy !!!
Od: "Ola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do Was, jak po ostatnia deske ratunku, bo jestem okropnie
zrozpaczona, a wlasciwie przerazona! Od ponad 4 lat sukcesywnie wypadaja mi
wlosy w ilosciach znacznie przekraczajacych deklarowane normy. Wlosy
wypadaja mi ciagle, podczas mycia, czesania, przeciagniecie reka po
glowie... W ciagu tego okresu stracilam ponad 2/3 wlosow, a na dzien
dzisiejszy sytuacja wyglada tragicznie, bo szczyt glowy przerzedzil mi sie
maksymalnie,az do lysych przeswitow. Przed ta cala sytuacja bralam dosc
regularnie tabletki antykoncepcyjne(triquilar), i wlasciwie nie jestem pewna
czy ten proces zaczal sie w trakcie brania czy tez po odstawieniu lekow.
Mialam wykonane badanie struktury wlosa i przez ponad pol roku przyjmowalam
zalecone pierwiastki- nie przynioslo to spodziewanego efektu, zadne
wcierania preparatow rowniez nie pomagaja /Vichy, Vax/. Dodam jeszcze, ze
badania hormonalne nie wykazaly zadnych anomalii. Prosze pomozcie, bo jestem
przerazona i bliska zalamania...

Ola

1. Data: 2003-05-13 09:11:29

Temat: Re: pomocy !!!
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Primum non stresere... "
Użytkownik "Ola" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zwracam sie do Was, jak po ostatnia deske ratunku, bo jestem okropnie
> zrozpaczona, a wlasciwie przerazona!
[ciach]
Olu, tresc Twojego listu jest identyczna jak tego kilka watkow wyzej z 12 05
2003. Rozumiem, ze pytania, ktore dziewczyny Ci zadaly, chcac Ci pomoc,
uwazasz za nieistotne? Nie wyczytalam nigdzie, ze udalas sie do dermatologa,
a zapewniam Cie, ze warto, tym bardziej ze, jak piszesz, przeraza Cie ta
sytuacja. Ja poszlam do dermatologa, polecil mi Seboradin i zadzialalo,
wlosy przestaly wypadac. Dobre sa szampony wzmacniajace (Joanna z
winogronami i rzepa, Petrole tej samej firmy, co Seboradin, czyli
Inter-Fragrance). Polecam tabletki ze skrzypu polnego. Wlosy mi wypadaly z
powodu lojotoku i zaburzen hormonalnych. U Ciebie, jak piszesz, tego nie ma,
ale warto zbadac przyczyne. Radze wiec w te pedy udac sie do dermatologa,
nawet jesli trzeba na to wylozyc sporo kasy, jesli sie nie chce czekac nie
wiadomo ile.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

zmieniam zdanie o Pupie ;)
maska do włosów Wella Pr.
avon
Re: Jak sie pozbylam cellulitu - do Skakanki
Re: Jak sie pozbylam cellulitu - do Skakanki