utrata przytomności u 12-latka

1. Data: 2008-02-24 21:52:10

Temat: utrata przytomności u 12-latka
Od: "którędy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chłopak ma 11 lat - po raz pierwszy zdarzyło się to ok. rok temu - mocno
gorączkował - ponad 39 stopni, zesztywniał i utracił przytomność (otwarte
oczy). Po krótkim czasi edoszedł do siebie. Szpital - standardowe badania -
pozytywne wyniki. Po obserwacji wyszedł z nijaką diagnozą.

2 tygodnie temu podobnie - gorączka, ponad 38 stopni w nocy w łazience
pierwszy raz, w pokoju drugi raz i nazajutrz w szpitalu 3 raz. gorączkował
jakieś 5 dni. Po tygodniu wyszedł. Wyniki badań ponownie pozytywne -
diagnoza: infekcja wirusowa, być może związane jest to z okresem
dojrzewania, być może akurat jego organizm tak reaguje. Nie rozumiem tego.
Lekarze wcale nas nie uspokoili.

Każdy podrzuca nam jakieś hipotezy - już sam nie wiem od czego zacząć.
Neurolog? Tomografia głowy?

Co jeszcze można zrobić. Ile prywatnie kosztuje tomografia głowy? Gdzie w
Szczecinie zrobimy takie badanie?

Gdzie jeszcze warto się udać i jakie badania przeprowadzić, by mieć pewność
co się dzieje?

Teraz jest już OK. Chłopak po tygodniu pozbył się temperatury, biega gra w
piłkę i oby tak zostało. Ale jesteśmy pełni obaw co do przyszłości. Dlatego
proszę o wskazówki. Nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć. Więc proszę o
wskazanie drogi.

pozdrawiam
tata psychopata

2. Data: 2008-02-24 23:07:09

Temat: Re: utrata przytomności u 12-latka
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "którędy" < > napisał w wiadomości
> [...]
> diagnoza: infekcja wirusowa, być może związane jest to z okresem
> dojrzewania, być może akurat jego organizm tak reaguje. Nie rozumiem tego.

Wydaje się, że nie ma się czym przejmować. Niemniej, gdyby to było moje
dziecko , chciałbym, żeby zobaczył je neurolog. Po tej konsultacji powinna
zapaść decyzja czy wykonać badania dodatkowe i jakie (KT, MR, EEG ?). Koszt
badania obrazowego to zdaje się ok. kilkuset złotych.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-02-25 13:13:48

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "którędy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczy). Po krótkim czasi edoszedł do siebie. Szpital - standardowe
> badania - pozytywne wyniki. Po obserwacji wyszedł z nijaką diagnozą.

Też tak mam przy wysokiej temperaturze.
Dożyłam już 30 ;)
Myslę, że nie ma się czym martwić, ale konsultacja ze specjalistą nie
zawadzi.
Pozdrawiam
Dominika

4. Data: 2008-02-25 16:55:57

Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

którędy pisze:
> [...]
> oczy). Po krótkim czasi edoszedł do siebie. Szpital - standardowe badania -
> pozytywne wyniki. Po obserwacji wyszedł z nijaką diagnozą.

Tez tak mialam jak roslam.
Teraz z tego wyroslam.

=========
http://www.olga.prv.pl
http://www.klika.krakow.prv.pl
GG: 1262644
e-mail: o...@p...fm

5. Data: 2008-02-25 18:56:00

Od: "fafik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
> tata psychopata
>

> Myślę, że warto skonsultować z neurologiem (min. EEG). Pozdrawiam.A.

Jak bardzo boli wyrwanie 7'ki ?
Bole nocne ramienia
zaburzenia krążenia w układzie nerwowym centralnym...
Spiramycyna - hamuje syntezę białek?
bol .... ale czego ?cos z szyja - prosze o pomoc