POMMOOCYYYY

1. Data: 2001-09-22 20:32:40

Temat: POMMOOCYYYY
Od: "MAREK ZEBROWSKI" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SZUKAM PRZEPISU NA GOLONKE W PIWIE

1. Data: 2001-09-22 20:38:33

Temat: Odp: POMMOOCYYYY
Od: "Leszek K. TALKO" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MAREK ZEBROWSKI <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9oisej$73h$...@n...tpi.pl...
> SZUKAM PRZEPISU NA GOLONKE W PIWIE

Golonkę umyć i gotować przez ok. 4 godziny. W niewielkiej ilości wody
ugotować 1,5 kg marchwi, przyprawić ostrą papryką, liściem laurowym, dodać
pół kilograma przecieru pomidorowego oraz litr piwa. W tak przygotowany sos
włożyć golonkę i gotować do pół godziny.

Ale sam nigdy nie próbowałem tego... :)))
L.

1. Data: 2001-09-22 20:46:04

Temat: Re: POMMOOCYYYY
Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

siostro przeciez na razie to ty wrzeszczysz

1. Data: 2001-09-22 20:49:34

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

...to przestan wrzeszczec.
Byla tu niedawno, poszukaj.

1. Data: 2001-09-22 20:54:01

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolejny reklamujacy alkohol na usenecie ?

1. Data: 2001-09-22 21:29:46

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz a écrit :

> kolejny reklamujacy alkohol na usenecie ?

> Mechcia!!!!
> To jest wlasnie "Jacek pastor 21" = "Dariusz" specjalista - oszolom
> od uzdrowiania ludzkosci od nalogow alkoholu (zwlaszcza czerwonego
> wina ktore chroni nas od miazdzycy, piwka ktore chroni nas od
> depresji.. itp itd.) Ten facet co ma fju fju w glowie... no
> wiesz.....Toto przylazlo.....

Buzka
Ania

1. Data: 2001-09-22 21:34:56

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ania Nieszkowska" <n...@n...fr> napisal w wiadomosci

> Buzka
> Ania

Dziewczyny! a ja juz tesknilam za tym oszolomkiem!!!
hip hip hura!!!!
hahaha

Mechcia w wyraznie lepsdzym juz nastroju
:)))))))))))))

1. Data: 2001-09-22 21:37:40

Temat: Re: uwaga, Troll ! (bylo) Re: POMMOOCYYYY
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> ...na pl.medycyna byles Jackiem nieprawdaz ? Juz twoj adres blokuje...
>

> kilka cytatow z innych grup :
>

> "TROLL WARNING!!!
> Dariusz==slynny Expierd -> dyskusja nie ma sensu"
>
> "Uwaga, troll Expierd!
>
> Nowe konto, stare zaspamowali? :)
> Niesz !
> Niesz !

no to wypijmy zdrowko dziewczyny!!! duzo zdrowka!!!!
koniecznie czyms mocnym- taka okazja!!!!
Mechcia

1. Data: 2001-09-22 21:38:36

Temat: uwaga, Troll ! (bylo) Re: POMMOOCYYYY
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-09-22 21:52:31

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Mechcia ja juz ciagna gorzalka (jeszcz mu na priva napisze ze jestem w
"blogoslawionym stanie" i mam wujka w Kanadzie, w ministerstwie zdrowia
oczywiscie, zeby go dobic, hihi) co jest zreszta szczera prawda bo wlanie
popijam czysta szkocka whisky Tamnavulin 12 letnia, (niestety nie zastepuje
siwuchy).....Uwazam ze mam prawo po 36 godzinach pracy w szpitalu.....
Zwlaszcza zeby mi taki g... nie zanieczyszcal atmosfery na grupie.

Ekspresy cisnieniowe - potrzebna rada
..::click::..
Smardze
Grzyby - co z nimi zrobic ?