smażnyj syr

1. Data: 2001-09-22 14:08:32

Temat: smażnyj syr
Od: "Hiubi" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem ostatnio w Czechach (Praga) i zajadałem się tam smażonym serem.
Jest on tam podawany wszędzie.
Był to mniej więcej żółty ser w panierce smażony na głębokim tłuszczu.
Ale jaki ser się do tego nadaje?
Jak to zrobić, żeby się nie rozpuścił?
A może to są specjalne gotowe kostki - np. mrożone z hipermarketów :( ale
nuie wiem, czy coś takiego w ogole istnieje.

Coś ktoś wie o tym cudzie?
--
Hiubi

1. Data: 2001-09-22 21:46:54

Temat: Re: smażnyj syr
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hiubi" <h...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może to są specjalne gotowe kostki - np. mrożone z hipermarketów :( ale
> nuie wiem, czy coś takiego w ogole istnieje.

wysil sie torche i poszukaj w archiwum:))))
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

pozdrawiam
Mechcia

a jak nie dasz rady pytaj jeszcze raz:)

1. Data: 2001-09-22 21:59:18

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hiubi napisał:

> [...]
> A może to sš specjalne gotowe kostki - np. mrożone z hipermarketów :( ale
> nuie wiem, czy coœ takiego w ogole istnieje.

To jest specjalny ser. Kosztuje u nas 30 zl/kg
Podobny jak do pizzy, ale robi sie go troche inaczej.
Czeska specjalnosc.
Tak sie ciagnie ze gdy polknalem i mialem w zoladku to nadal sie ciagnal
na talerzu ;)
Wlasnie chce zrobic ten zolty ser.

Jacek

1. Data: 2001-09-22 22:12:44

Od: "bonox77" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czesto robie takie cudo i uzywam do tego standartowych zoltych serow,

a do tego najlepsze to chleb smazony na smalcu i wcierany czosnek
maniam

1. Data: 2001-09-22 22:50:19

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bonox77 napisał:

> Ja czesto robie takie cudo i uzywam do tego standartowych zoltych serow,

Ale te standardowe nie maja takiego efektu ciagliwosci.
To jest specjalna technologia. Nawet mozarella do pizzy tak sie nie
ciagnie.

1. Data: 2001-09-23 07:38:02

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote:

> Hiubi napisa":

> To jest specjalny ser. Kosztuje u nas 30 zl/kg
> Podobny jak do pizzy, ale robi sie go troche inaczej.
> Czeska specjalnosc.

Zaden specjalny ser. W restauracjach czeskich najczesciej smaza
hermelin, taki ich ser w typie camemberta. Mozna go zastapic kazdym
innym serem tego typu. Ale smazyc mozna tez inne rodzaje sera.

Pieknie byla niegdy sprawa omowiona na <news://pl.rec.rowery>.
Zobaczcie:

<http://groups.google.com/groups?hl=en&selm=3adea137
.13213875%40212.45.1
88.35>

Wladyslaw

1. Data: 2001-09-23 10:04:23

Od: "Hiubi" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
[...]
> Zaden specjalny ser. W restauracjach czeskich najczesciej smaza
> hermelin, taki ich ser w typie camemberta.
Zwykle w menu maja 2 dania serowe:
smaznyj hermelin - o którym pisales, ale ja za nim nie przepadam;
smaznyj syr - i to juz jakis zwykly, na ktorego przepis prosilem.

> Mozna go zastapic kazdym
> innym serem tego typu. Ale smazyc mozna tez inne rodzaje sera.
Tylko wlasnie nie wiem jak to sie smazy, zeby sie nie rozpuscil,
ale poczytam co radzisz moze sie cos znajdzie.

Popatrzymy...
--
Hiubi

1. Data: 2001-09-23 10:06:01

Od: "Hiubi" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bonox77" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja czesto robie takie cudo i uzywam do tego standartowych zoltych serow,
Możesz opisać proces przygotowania:
tak od przyjscia ze sklepu do skonsumowania :)

> a do tego najlepsze to chleb smazony na smalcu i wcierany czosnek
> maniam
Brzmi nieźle, spróbuję.
--
Hiubi

1. Data: 2001-09-23 15:13:21

Temat: Odp: smażnyj syr do Jacka
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to podaj nazwe tego sera i jak go robisz?

1. Data: 2001-09-23 15:26:44

Temat: Odp: smażnyj syr
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Ale te standardowe nie maja takiego efektu ciagliwosci.
> To jest specjalna technologia. Nawet mozarella do pizzy tak sie nie
> ciagnie.
Ale czy ten ser macza sie w standardowej panierce? Jajko, maka, bulka tarta?
Kurcze nigdy nie pamietam kolejnosci, ale zdaje sie, ze taka??? K

POMMOOCYYYY
Ekspresy cisnieniowe - potrzebna rada
..::click::..
Smardze