uwalnianie hemosyderyny

1. Data: 2009-08-04 18:53:08

Temat: uwalnianie hemosyderyny
Od: "marekjan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy oprócz preparatów roślinnych (wyciągi z kasztanowca itp)
jest jakaś metoda na to, aby po urazie (nawet drobnym) na podudziu
(piszczel) nie dochodziło do tworzenia się czarnych plam z
hemosyderyny??
Co robić, gdy dojdzie już do urazu, nawet drobnego
(uderzenie piszczelą w pedał od roweru).
PLT na poziomie 120 tys. INR (bez leków)
1,20. Bez deficytów cynników krzepniećia.
T.

2. Data: 2009-08-04 19:16:47

Temat: Re: uwalnianie hemosyderyny
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sie, 20:53, "marekjan" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> (uderzenie piszczelą w pedał od roweru).
> PLT na poziomie 120 tys. INR (bez leków)
> 1,20. Bez deficytów cynników krzepniećia.

Wyciągi z kasztanowca są ok na uszczelnienie naczyń, co do urazów
(wybroczyn) polecam kompresy z arniki- rewelacja!!!
pozdrówko
-aszheri-

3. Data: 2009-08-16 10:55:58

Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszheri" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]

Wyciągi z kasztanowca są ok na uszczelnienie naczyń, co do urazów
(wybroczyn) polecam kompresy z arniki- rewelacja!!!

Zastosowałem heparynę w żelu. Przebarwienia jakby mniejsze.
Czy hemosyderyna z wynaczynionej krwi w skórze może się
po jakimś czasie wchłonąć po stosowaniu miejscowo heparyny??
T.

słaba wydolność - omdlenia
Endometrioza www.endometrioza.aid.pl
Chrapanie - znowu :)