uzaleznienie od komputera

1. Data: 2005-01-10 17:23:06

Temat: uzaleznienie od komputera
Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
od niedawna mam zalaczony internet w domu i mysle nad tym jak
wyglada uzaleznienie od internetu. Czy to ze ostatnio spedzam prawie
caly wolny czas przed internetem minie?

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

2. Data: 2005-01-12 19:15:08

Temat: Re: uzaleznienie od komputera
Od: waldek <w...@a...news.tpi.pl>, 0...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Jan 2005 18:23:06 +0100, p...@o...pl wrote:

>Witajcie
>od niedawna mam zalaczony internet w domu i mysle nad tym jak
>wyglada uzaleznienie od internetu. Czy to ze ostatnio spedzam prawie
>caly wolny czas przed internetem minie?
------------
well that depends :)
ja tez jestem non stop w necie ale to moja praca wiec nie dobieram
sobie do glowy ....
czy to jest uzaleznienie to ---- music popatrzec na motyw dla ktorego
wisisz na necie .... poza tym jedna z cech uzalezniania jest to, ze
jest destrukcyjne dla twego zycia .... jesli jeszcze nie rozbiles swej
rodziny :) przez pogaduszki na necie jak byl niedawno nius ze matka
zaniedbala dom i dzieci bo wisiala dniami na czatach .... albo
solidnie spozniles sie na randke po musiales cos w necie sprawdzic psa
wartego, to trzeba sie zaczac zastanawiac :)

poza tym niektore aspekty faktycznie mijaja - np jak zainstalowalem
DC - qrna prawie nie mogle m sie od ogladania filmow odgonic.... az w
koncu mi sie przejadlo .. ogladnalem wszystko co bylo do ogladniecia
.. i teraz.... juz nawet nie mam DC na kompie .. nie mam nic do
sciagania :)

jak jestes nowy w necie to of kors masz do czynienia z normalna
fascynacja czyms nowym - zlaszcza ze masz pod myszka caly swiat :) i
cokolwiek chcesz - kazdy film, cala muze, wszelkie info ito ... -
teraz masz orzech do zgryzienia
jesli moge wszystko, jesli mam do wszystkiego dostep - to czego
takiego chciec?
aa? ? ;o)

generalna zasada brzmi - to co bedziesz robil z netem zalezy od
stopnia twej moralnosci - jak jesli jestes zwykle zwierze i
interesuja cie tylko przyziemne sprawy - skonczysz na solidnym
wielogodzinnym marnowaniu zycia przed netem.. wlaczajac najnizsze
aspektu - porno i wszelka podobna ciulnia dla zwierzat

ci co maja sesnsowny sens :) w zyciu - w taki sam sensowny sposob
beda uzywanc netu ich uzaleznienie od netu i inne zabawy nie dotycza
pozdro
wald

Why don't you get in the car? :o)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
open your mind : http://www.masskilling.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Data: 2005-01-13 19:57:57

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał:
> Witajcie
> od niedawna mam zalaczony internet w domu i mysle nad tym jak
> wyglada uzaleznienie od internetu. Czy to ze ostatnio spedzam prawie
> caly wolny czas przed internetem minie?

Minie. Ale jeżeli jestś podatny np na pornografię - to albo cię
zniszczy - albo skutecznie wyleczy. Mnie wyleczył po 5 latach walki z
nałogiem porno w necie. Mam spokój od lata 2001. Ale stałe łacze mam
dopiero od tygodnia i ... odkryłem gg.

Marek

4. Data: 2005-01-22 14:34:46

Od: "Sylvia." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniszczy - albo skutecznie wyleczy. Mnie wyleczył po 5 latach walki z
> nałogiem porno w necie. Mam spokój od lata 2001. Ale stałe łacze mam

Heh... Marku ,tak sobie myślę.. i mała dygresja..
Skoro uzależniłeś się od porno w necie ..( to już za Tobą wiem)
Odkryłeś komunikator GG - więc uważaj bo to bardzo wciąga
Nowe kontakty, nowi ludzie - każdy ciekawy kontakt to jak świeży powiew
wiatru - w dniu codziennym :)

Pozdrawiam
Sylvia.

5. Data: 2005-01-22 15:19:17

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odkryłeś komunikator GG - więc uważaj bo to bardzo wciąga
> Nowe kontakty, nowi ludzie - każdy ciekawy kontakt to jak świeży powiew

Wiem ze wciąga, gdzieś przebiega granica uzależnienia. Ostatnio brutalnie
wyłaczałem gg, bo inaczej nie dało sie zakończyć rozmowy. Rozmawiam przez gg
tylko ze znajomymi z reala. Z wirtualnymi tylko na usenecie. Jak to dobrze,
że moderator spowalnia ;-) Żona też ma swoje prawa. :-)

> Sylvia.

Marek

6. Data: 2005-03-15 08:56:56

Od: "awe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie. Minie wszystko. Nie bedziesz juz taki podekscytowany. Poza
tym wyjdz sobie gdzies na swieze powietrze, do znajomych, do rodziny w tym
czasie nie wyparuje Ci lacze. Zawsze bedziesz mogl usiasc przed kompem.
awe

7. Data: 2005-04-02 13:40:02

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dlugosz" <u...@r...please> napisał w wiadomości

> Minie. Ale jeżeli jestś podatny np na pornografię - to albo cię
> zniszczy - albo skutecznie wyleczy.

lepiej kaazy nie isntalowac :-)

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

seksoholizm
Prośba o radę
Raport WHO na temat "Wpływu alkoholu, tytoniu, marihuany i opiatów..."
MAJE ZDANIE O NARKOTYKACH
Jak zmusić?