uzytkownicy zmywarki Electrolux ESL 4131

1. Data: 2005-06-18 14:54:33

Temat: uzytkownicy zmywarki Electrolux ESL 4131
Od: "Ada" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jestescie zadowoleni? Bardzo prosze o opinie

2. Data: 2005-06-20 22:20:58

Temat: Re: uzytkownicy zmywarki Electrolux ESL 4131
Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Ada napisał(a):
> czy jestescie zadowoleni? Bardzo prosze o opinie

Bardzo!
Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do urządzenia.

--
"Jeżeli moja teoria względności okaże się słuszna, Niemcy powiedzą, że
jestem Niemcem, a Francuzi, że obywatelem świata. Jeśliby miała okazać

3. Data: 2005-06-21 08:17:21

Od: Piotr Wróbel <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik --+ sA+An +-- napisał:

> Bardzo!
> Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń do urządzenia.

a ja mam !

pomijając fakt ze była 3 razy w naprawie (uległa rozszczelnieniu i para
atakowała blat kuchenny) dla mnie ma kilka wad:

1. słabe suszenie na programach o niższych temperaturach, zawsze zostaje
pełno wody w odwróconych dnach kubków czy innych zagłebieniach,
2. fatalnie zaprojektowany filtr na odpadki, tzn. zamiast być jakim
pojemnikiem do którego moze coś wpaśc to jesty wypukły, co powoduje ze
farfocle latają po całej zmywarce.
3. brak mozliwości demontażu górnego kosza, co uniemożliwia umycie na
prawdę dużych rzeczy
4,. (zapewne) klasa A i oszczednoś wody powoduje ze wszystko trzeba
układa z "luze" bo jak nie to wyjdzie albo nie domyte albo niedopłukane

to tyle
generalnie nie jestem zadowolony!!!

PW

4. Data: 2005-06-21 08:49:36

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wróbel napisał(a):

> [...]
>
> 1. słabe suszenie na programach o niższych temperaturach, zawsze zostaje
> pełno wody w odwróconych dnach kubków czy innych zagłebieniach,

u mnie suszy wszystko :|

> 2. fatalnie zaprojektowany filtr na odpadki, tzn. zamiast być jakim
> pojemnikiem do którego moze coś wpaśc to jesty wypukły, co powoduje ze
> farfocle latają po całej zmywarce.

jest wypukły, ale większe farfocle zawsze wyrzucamy do kubła albo do
młynka - bo zostawianie ich nie wpływa korzystnie na przewody odpływowe.

> 3. brak mozliwości demontażu górnego kosza, co uniemożliwia umycie na
> prawdę dużych rzeczy

to też zależy kto co myje - ja się mieszczę.

> 4,. (zapewne) klasa A i oszczednoś wody powoduje ze wszystko trzeba
> układa z "luze" bo jak nie to wyjdzie albo nie domyte albo niedopłukane

u mnie zawsze domyte i dopłukane - jakoś same problemy się u Ciebie
piętrzą :>

5. Data: 2005-06-21 08:51:07

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wróbel napisał(a):

> [...]

> 2. fatalnie zaprojektowany filtr na odpadki, tzn. zamiast być jakim
pojemnikiem do którego moze coś wpaśc to jesty wypukły, co powoduje ze

jest wypukły, ale większe farfocle zawsze wyrzucam do kubła albo do
młynka - bo zostawianie ich wydaje mi się niesmaczne - jak zmywałem
ręcznie, to też je wcześniej wyrzucałem. ;>

6. Data: 2005-06-21 13:52:02

Od: Piotr Wróbel <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik --+ sA+An +-- napisał:

> [...]
> młynka - bo zostawianie ich wydaje mi się niesmaczne - jak zmywałem
> ręcznie, to też je wcześniej wyrzucałem. ;>

no widzisz
a więc u ciebie nie latają bo się przykładasz do czyszczenia każdej
rzeczy przed wstawieniem do środka
po co więc filtr, skoro trzeba to robić ?

> prawdę dużych rzeczy
>

> to też zależy kto co myje - ja się mieszczę.

a próbowałes np. włożyć:
- półki lub pojemnik z lodówki ?
- kratkę z kuchenki gazowej ?
- -podstawkę z ikei pod garnki ?

jeśli nie, to spróbuj, moze ci sie uda

> układa z "luze" bo jak nie to wyjdzie albo nie domyte albo niedopłukane
>

> u mnie zawsze domyte i dopłukane - jakoś same problemy się u Ciebie
> piętrzą :>

piętrza się, bo miałem okazję przez 10 lat korzystac z innej zmywarki,
gorszej (teoretycznie) firmy, miała 1 program ale za to MYŁA i SUSZYŁA
jak nalezy

7. Data: 2005-06-21 15:39:29

Od: --+ sa+an +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wróbel napisał(a):

> no widzisz
> a więc u ciebie nie latają bo się przykładasz do czyszczenia każdej
> rzeczy przed wstawieniem do środka
> po co więc filtr, skoro trzeba to robić ?

Właśnie - tak czy inaczej, trzeba to zrobić - taka już jego farfocla,
natura, że sam nie zniknie. Ja wolę się z nim uporać bez schylania się
już na poziomie blatu/zlewu, niż się do niego schylać!

> a próbowałes np. włożyć:
> - półki lub pojemnik z lodówki ?

tak - wchodzi

> - kratkę z kuchenki gazowej ?

wchodzi - mam taką dzieloną na 2 (też elektrolux zresztą)

> - -podstawkę z ikei pod garnki ?

nie posiadam...

> piętrza się, bo miałem okazję przez 10 lat korzystac z innej zmywarki,
> gorszej (teoretycznie) firmy, miała 1 program ale za to MYŁA i SUSZYŁA
> jak nalezy

Pewnie, zdarza się! Ja mam stary ekspres do kawy, firmy hm... dajmy na
to "Kokobongo" :>, ale kawkę taką parzy, że ho ho! Żaden profi się nie
umywa!

pozdrawiam!

8. Data: 2005-06-21 19:17:49

Od: "joanna stachura" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

--+ sa+an +-- <s...@6...il> napisał(a):

a próbowałes np. włożyć:
- półki lub pojemnik z lodówki ?

tak - wchodzi

- kratkę z kuchenki gazowej ?

- -podstawkę z ikei pod garnki ?

ludzie to tylko 45cm wiec nie wymagajmy ze zmiesci sie wszystko to co upchamy
w 60

9. Data: 2005-06-21 19:18:00

Od: "Ada" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

--+ sa+an +-- <s...@6...il> napisał(a):

[...]

jak podlacza sie gazowy piec CO+CW do prądu
Jak umocować półkę pod książki? (duży ciężar)
Przenośny kibelek
Wąskie buty
roboty kuchenne-tarcze