vichy

1. Data: 2003-08-07 11:55:39

Temat: vichy
Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatno duzo tu o probkach.
a moze ktos ma doswiadczenia z vichy? dostal ktos od nich probki?

macie moze jakis adres mailowy do nich? probowalam szukac przez google, ale
nic nei znalazlam.

z gory dzieki. pa! ddd

1. Data: 2003-08-07 12:12:33

Temat: Re: vichy
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>ostatno duzo tu o probkach.
>a moze ktos ma doswiadczenia z vichy? dostal ktos od nich probki?

A w aptekach nie daja ? Ja dostawalam bez problemu (rowniez w Polsce)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-07 12:32:01

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał:

> A w aptekach nie daja ? Ja dostawalam bez problemu (rowniez w Polsce)

Teraz już nie dają... Nie dostają ich od firmy (tak przynajmniej tłumaczyła
się pani w aptece), poza tym Vichy teraz dodaje mini produkty do kosmetyków
normalnej wielkości i chyba tylko kupując pełnowartościowy produkt można
dostać próbki uzupełniające serię.

________
sheba 20

1. Data: 2003-08-07 12:33:38

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Teraz już nie dają... Nie dostają ich od firmy (tak przynajmniej tłumaczyła
>się pani w aptece),

Oj, no to rzeczywiscie przykre :( Ten kryzys jak na razie nie dotknal Niemiec,
bo pare dni temu dostalam w aptece probke ich zelu do opalania... ale moze to
dlatego, ze kupilam tonik vichy ?.... ech, recesja...

zadumana Dunia

1. Data: 2003-08-07 15:18:46

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bo pare dni temu dostalam w aptece probke ich zelu do opalania... ale moze
> dlatego, ze kupilam tonik vichy ?.... ech, recesja...

A ta próbkę dostałaś tak luzem czy w pudełeczq z tonikiem? U nas te próbki
są zapakowane fabrycznie razem z produktem, także nawet pani w aptece nie
może ich wyjąć.

________
sheba 20

1. Data: 2003-08-07 15:24:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A ta próbkę dostałaś tak luzem czy w pudełeczq z tonikiem? U nas te próbki
>są zapakowane fabrycznie razem z produktem, także nawet pani w aptece nie
>może ich wyjąć.

Luzem, nawet 2 sztuki.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów