intense repair - l'oreal

1. Data: 2003-08-07 06:05:10

Temat: intense repair - l'oreal
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj odwiedziłam salon JLD. podcinałam sobie włosy mój stylista
powiedział mi że moim włosom przydałaby się maska intensywnie odżywiająca do
włosów Cuti Liss System. co prawda rzeczywiście moje włosy są podobne w tej
chwili do kopy siana niż do włosów (choć po wczorajszej kąpieli w perle -
post niżej- może to się zmieni;)). zastanawiam się czy rzeczywiście jest
taka dobra jak ją zachwalał czy taka sobie. podzielcie się swoimi opiniami
proszę. a może macie swoje sposoby na przesuszone włosy??

--
Aneta

1. Data: 2003-08-07 07:20:00

Temat: Re: intense repair - l'oreal
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może macie swoje sposoby na przesuszone włosy??

Oliwa + zoltko + sok z cytryny. Zafoliowac, zawinac recznikiem i trzymac co
najmniej godzine.

W jakims filmie widzialam jak aktorka (zdaje sie, ze to byla Julia Roberts,
ale nie jestem pewna) smaruje wlosy majonezem. Ale jak na moj gust, to za
duzo w tym konserwantow:)))

Pozdrawiam,
Aga

mój mąż i perła ;)