vichy czy la roche -pod oczy i do buzi

1. Data: 2009-03-25 09:13:32

Temat: vichy czy la roche -pod oczy i do buzi
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane, która firma lepsza i jaki kremik pod oczy dla 34 latki z widocznymi
zmarszczkami (kiedys nadłuzywałam solarium)i przesuszoną skórą. Równiez z
tej samej firmy chce kupic krem do buzi , buzia swieci sie w strefie t
widoczne sa zmarszczki mimiczne. Wiem że jest Miyokin a ta druga firma ma
kremy z aktywna wit c nie moge się zdecydowac. Pozdrawiam watek.
Może zaproponujecie cos ?

2. Data: 2009-03-26 08:32:11

Temat: Re: vichy czy la roche -pod oczy i do buzi
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anik napisał:
> Kochane, która firma lepsza i jaki kremik pod oczy dla 34 latki z widocznymi
> zmarszczkami (kiedys nadłuzywałam solarium)i przesuszoną skórą.

Dla mnie zdecydowanie lepsze są kosmetyki LRP. Prawdopodobnie jest
to indywidualne i bez wypróbowania się nie obejdzie. LRP na pewno
daje próbki, właśnie dostałam całą "książeczkę" opisów i próbek.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

mycie glowy mydlem siarkowym
Pocenie się
Jak sie ubrać na spotkanie o pracę ?