Jak sie ubrać na spotkanie o pracę ?

1. Data: 2009-03-10 16:51:48

Temat: Jak sie ubrać na spotkanie o pracę ?
Od: NoReK <w...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam niebywały dylemat ponieważ staram się o pracę w dużej i poważnej
firmie. Na co dzień chodzę luźno ubrana lecz teraz muszę się jakoś
odszykować

Za jakiś czas wybieram się na spotkanie do nowej firmy
Przeglądając różne strony, trafiłam na coś takiego.

http://www.kalia.com.pl/spodnium_daria-39.html
http://www.kalia.com.pl/spodnium_ankara_grafit-11.ht
ml

Jak myślicie czy to dobry pomysł ?

Nie ukrywam, że chciałabym czuć się w tym stroju pewnie. Nie chcę
wyglądać wyzywająco ale jednocześnie chcę być kobieca.
Dodam, że staram się o pracę w dużej firmie farmaceutycznej.

Być może macie lepsze pomysły na takie spotkania ?

Proszę o radę

Weronika.

2. Data: 2009-03-10 17:08:47

Temat: Re: Jak sie ubrać na spotkanie o pracę ?
Od: Weronika <w...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

NoReK pisze:
> [...]
> Dodam, że staram się o pracę w dużej firmie farmaceutycznej.
>
> Być może macie lepsze pomysły na takie spotkania ?

Przepraszam za spam, ale pisze z konta braciszka :)
Wieśniak mi nie powiedział, ze tu trzeba coś ustawiać do wysyłania

Weronika

3. Data: 2009-03-10 18:28:06

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NoReK" <w...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.kalia.com.pl/spodnium_ankara_grafit-11.ht
ml
> Być może macie lepsze pomysły na takie spotkania ?
Spodium ankara jest bardzo ładny i pasuje na taką okazję. Będziesz skromnie
i elegancko wyglądać. Życzę powodzenia. Trzymam kciuki, zebyś dostała tą
pracę.

4. Data: 2009-03-10 19:05:54

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

ml

> Spodium ankara jest bardzo ładny i pasuje na taką okazję. Będziesz
> skromnie i elegancko wyglądać. Życzę powodzenia. Trzymam kciuki, zebyś
> dostała tą pracę.

Pod warunkiem, że pracodawca lubi kobiety w spodniach.

JBP

5. Data: 2009-03-11 10:31:25

Od: Weronika <w...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

JBP pisze:
> Użytkownik "W." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

ml

> Pod warunkiem, że pracodawca lubi kobiety w spodniach.
>
> JBP

Hihi,
to sie dopiero okaże

Dam Wam znac jak mi poszlo

a przy okazji moze znacie jakies ciekawe sklepy z ciuchami w Wawie ?

Weronika

6. Data: 2009-03-11 20:57:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 11:31:25 +0100, Weronika napisał(a):

ml

> Hihi,
> to sie dopiero okaże
>
> Dam Wam znac jak mi poszlo

Zdecydowanie odradzam to spodnium (nie: ten spodnium) z powodu połyskliwych
spodni. Radziłabym to, ożywione jakimś jasnym szaliczkiem jedwabnym po
szyją:

7. Data: 2009-03-11 20:58:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 21:57:15 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> spodni. Radziłabym to, ożywione jakimś jasnym szaliczkiem jedwabnym po

Oczywiście odradzanie odnosiło się do "Darii". "Ankara" jest świetne.

8. Data: 2009-03-12 15:58:41

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NoReK" <w...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> Być może macie lepsze pomysły na takie spotkania ?
> Proszę o radę
> Weronika.

Spam.
Co prawda bardzo dobrze ukryty, ale spam:/
Mozna porownac teksty na pl.comp.nowe-strony i tutaj (to dla
zainteresowanych, zeby nie bylo ze kogos bezpodstawnie oskarzam).

Wiesz - strona jest ok, ubrania sa ladne, wiec mysle, ze nikt nie mialby nic
przeciwko temu, abys podal ten adres na grupie.
Ale takie podszywanie sie pod tematyke grupy powoduje, ze w zyciu nie kupie
nic swojej dziewczynie w waszym sklepie.

Gabi

9. Data: 2009-03-19 11:19:41

Od: "sylwana" <sylwana@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

radzę ubrać się elegancko

10. Data: 2009-03-19 11:22:18

Od: "sylwana" <sylwana@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

radze ubrac się elegancko
Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "W." <h...@g...pl> napisał w wiadomości

ml

> Pod warunkiem, że pracodawca lubi kobiety w spodniach.
>
> JBP

syfek
opryszczka
Oczy kształtu głośnika