Poszukiwany, poszukiwana... [wroc]

1. Data: 2009-03-01 10:22:39

Temat: Poszukiwany, poszukiwana... [wroc]
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zdaje się, że jest tu kilka osób z Wrocławia. W związku z tym mam
pytanie - czy ktoś widział gdzieś - sklepy, markety, gdziekolwiek -
żel pod prysznic Nivea Fitness Fresh
(http://www.nokaut.pl/szukaj/nivea-zel-pod-prysznic-
fitness-fresh.html
) ? Wszędzie jakieś olejki, mleczka i inne wynalazki z tej serii, a ja
chcę zwykły żel. Pomocy! ;) (na allegro sprawdzałam - niet)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-03-07 01:33:34

Temat: Re: Poszukiwany, poszukiwana... [wroc]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2009 11:22:39 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
fitness-fresh.html
> ) ? Wszędzie jakieś olejki, mleczka i inne wynalazki z tej serii, a ja

Zwykły żel pomoże może na fresh, ale fitness osiąga się w zupełnie inny
sposób.

3. Data: 2009-03-07 01:45:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Zwykły żel pomoże może

Spierdalaj :)
Widzisz, mój czytnik też to potrafi :>

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-03-07 10:02:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 02:45:26 +0100, Aicha napisał(a):

> Spierdalaj :)
> Widzisz, mój czytnik też to potrafi :>

Mąąądry czytnik, mąąąądry - szybko się uczy od mojego :-D

5. Data: 2009-03-07 21:50:33

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-03-08 10:37:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 22:50:33 +0100, W. napisał(a):

> [...]

To jest automatyczna odpowiedź wysłana z systemu. Nie odpowiadaj na ten
post. Spierdalaj :-)

technik usług kosmetycznych http://opusmagnum.pl/med yczna-szkola-zawodowa/te chnik-uslug-kosmetycznyc h
technik usług kosmetycznych http://opusmagnum.pl/med yczna-szkola-zawodowa/te chnik-uslug-kosmetycznyc h - nabór luty 2009
Woreczki do przechowywania bielizny