krem do rwarzy po 45.

1. Data: 2009-02-09 20:48:15

Temat: krem do rwarzy po 45.
Od: "Mela" <melac_usuń@dl.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem juz w wieku "balzakowskim" i mam pytanko co proponujecie na twarz w
tym wieku? czasami kupie na allegro lepsze probki, ale gweneralnie mam chyba
wysuszoną skore. Może co s Vichy proponuje? A moze macie jakiś inny krem
bardzo dobry dla pan w tym wieku
dzieki mela

2. Data: 2009-02-09 21:31:35

Temat: Re: krem do rwarzy po 45.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:48:15 +0100, Mela napisał(a):

> [...]
> wysuszoną skore. Może co s Vichy proponuje? A moze macie jakiś inny krem

Tu same siksy są, to Ci nie odpowiedzą ;-)
A ja radzę Ci (ostatnio używam na noc i na dzień jeden i ten sam i chwalę)
krem półtłusty Iwostin Sensitia - do kupienia w aptece. Spora tuba,
nialergizujący, nieperfumowany. Niedrogi, co też ważne. Vichy wcale nie
lepsze - używałam i żadnych rewelacji, poza ceną, a ten bardzo dobry. Coś
ponad 20 zł kosztuje, bardzo wydajny i przyjemny.
Pod oczy - "Perła i Jedwab" firmy Miraculum, w maleńkiej tubce, też coś ok.
20 zł, ale bardzo też wydajny, mnie wystarcza na grubo ponad miesiąc. A
nawet teraz rezygnuję z niego, bo Iwostin mi dobrze działa i stosuję tez
pod oczy, bo jest delikatny i delikatnie natłuszcza i nawilża też. Nie
cierpię stosować kilku mazideł na jedną twarz ;-)

3. Data: 2009-02-22 09:52:10

Od: Barbara <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam przedwczoraj w Rossmanie krem Bielendy TIME CONTROL
z wapniem, po kilku uzyciach jestem zadowolona.Ladnie pachnie nie
zostawia tlustego filmu na twarzy.
No i ma niska cene.

Pozdrawiam
Barbara

4. Data: 2009-06-04 10:10:36

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mela" <melac_usuń@dl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym wieku? czasami kupie na allegro lepsze probki, ale gweneralnie mam
> chyba wysuszoną skore. Może co s Vichy proponuje? A moze macie jakiś inny
Ja proponuje oczywiscie vischy jest rewelacyjny:-)

5. Data: 2009-06-04 14:54:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jun 2009 12:10:36 +0200, Eva napisał(a):

> Użytkownik "Mela" <melac_usuń@dl.pl> napisał w wiadomości
> Ja proponuje oczywiscie vischy jest rewelacyjny:-)

Nie znam takiej firmy "vischy". Możesz coś bliżej...?

Cienie do oczu (wrażliwe spojówki)?
uzdrawianie miłości - tantra
zapraszam na makijaze;)
fryzura a'la topielica