zapraszam na makijaze;)

1. Data: 2009-02-02 21:34:06

Temat: zapraszam na makijaze;)
Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studentka 'Wizazu i stylizacji' oferuje profesjonalne wykonanie makijazu:
dzienny lub wieczorowy w cenie 30zl ,
karnawalowy (efektowniejszy niz wieczorowy) w cenie 40zl
oraz slubny w cenie 60zl
Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
W cenie porady kosmetyczne itp.
Makijaze wykonuje u siebie w DS-ie na ul. Wyspianskiego.

Serdecznie zapraszam:)
Moje gadu-gadu: 88 350 62

2. Data: 2009-02-03 08:33:13

Temat: Re: zapraszam na makijaze;)
Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arleta pisze:
> [...]
> Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
> W cenie porady kosmetyczne itp.
> Makijaze wykonuje u siebie w DS-ie na ul. Wyspianskiego.

Jeszcze tu jesteś spamerko z Pcimia Dolnego?

*plonk*

3. Data: 2009-02-03 09:03:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta napisał:
> [...]
> Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
> W cenie porady kosmetyczne itp.
> Makijaze wykonuje u siebie w DS-ie na ul. Wyspianskiego.

Profesjonalny? Nawet miasta, gdzie chcesz się uczyć na klientkach
podać nie umiesz. Uczniowie zawsze muszą praktyki odbyć, ale kazać
komuś za to płacić, to już łagodnie mówiąc przesada. Uporczywe
spamowanie grupy dyskusyjnej, pomimo zwracanych uwag - to jeszcze
większa przesada. Czyli zachęcam wszystkich spamerów do wysyłania
ofert, reklam i innego spamu na adres :

...@...pl
...@...pl
...@...pl
...@...pl

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2009-02-03 15:13:36

Od: "Nella" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Czyli zachęcam wszystkich spamerów do wysyłania
> [...]

Krysiu, Twoja wiedza na temat uslugi email jest porazajaca! :DDD
Nella

fryzura a'la topielica
Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy
lupiez - czym?