profesjonalne makijaze:)

1. Data: 2009-01-26 19:47:52

Temat: profesjonalne makijaze:)
Od: "Arleta" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studentka 'Wizazu i stylizacji' oferuje profesjonalne wykonanie makijazu:
dzienny lub wieczorowy w cenie 30zl ,
karnawalowy (efektowniejszy niz wieczorowy) w cenie 40zl
oraz slubny w cenie 60zl
Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
W cenie porady kosmetyczne itp.
Makijaze wykonuje u siebie w DS-ie na ul. Wyspianskiego.

Serdecznie zapraszam:)
Moje gadu-gadu: 88 350 62

2. Data: 2009-01-26 23:15:10

Temat: Re: profesjonalne makijaze:)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:47:52 +0100, Arleta napisał(a):

> (...)
> Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
> (...)

A nie na twarzy???

3. Data: 2009-01-27 10:04:16

Od: "Arleta" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie na twarzy???

na twarzy ale nie na zazdrosnej gebie :)

4. Data: 2009-01-27 10:07:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:04:16 +0100, Arleta napisał(a):

> na twarzy ale nie na zazdrosnej gebie

O co? - schowaj te swoje podróbki.

5. Data: 2009-01-27 10:23:19

Od: "Arleta" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co? - schowaj te swoje podróbki.

podrobka to Ty:)
zazdrosc dupe sciska:)
odwal sie, widze ze Ci sie strasznie nudzi, bo piszesz same glupoty na
forum,
pewnie nikt Cie nie kocha i siedzisz caly czas przed kompem:)
lubisz byc wredna su.. czy poprostu tak wygladasz wiec nie masz wyboru?
zajmij sie swoja du..
albo Cie znajde......

6. Data: 2009-01-27 11:33:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:23:19 +0100, Arleta napisał(a):

> [...]
> pewnie nikt Cie nie kocha i siedzisz caly czas przed kompem:)
> lubisz byc wredna su.. czy poprostu tak wygladasz wiec nie masz wyboru?

Uważaj: bo przyjdę na makijaż.
Tu juz nie masz co robic, "sympatyczna" "studentko" pacykowania.

7. Data: 2009-01-27 12:56:47

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważaj: bo przyjdę na makijaż.
> Tu juz nie masz co robic, "sympatyczna" "studentko" pacykowania.

zapraszam...... :)

8. Data: 2009-01-28 20:39:12

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta" <g...@w...pl> napisał:

> [...]
> pewnie nikt Cie nie kocha i siedzisz caly czas przed kompem:)
> lubisz byc wredna su.. czy poprostu tak wygladasz wiec nie masz wyboru?

Juz widzę te tłumy, które walą do Wrzeszcza na makijaż, wykonany twoja
ręką - po takich tekstach. Daruj sobie i reklamuj się kartka przy portierni.

Beata

9. Data: 2009-01-30 21:13:38

Od: "Sloma" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli malujesz tak dobrze jak piszesz, to nie dziwie sie ze musisz do szkoly
chodzic zeby sie tego nauczyc...

10. Data: 2009-01-31 19:15:50

Od: "Arleta" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Juz widzę te tłumy, które walą do Wrzeszcza na makijaż, wykonany twoja
> ręką - po takich tekstach. Daruj sobie i reklamuj się kartka przy
> portierni.
>
> Beata

po pierwsze ja nie zaczelam tej prymitywnej gadki
po drugie jestescie ta sama jedna osoba:P
po trzecie bede sie oglaszac bo mam prawo i g.. Ci do tego!!!:)
po czwarte mam klientki juz od dawna i sa zadowolone na maxa:)
po piate, jestes taka madra bo piszesz anonimowo, moze bys sie ujawnila?:)
po szoste, ciekawe czym Ty sie zajmujesz:)
a po siodme zajmij sie czyms konstruktywniejszym niz zazdrosc:)
i juz nie odpisuj bo sie osmieszasz:)
ja nie zamierzam juz Ci odpisywac ani czytac Twoich prostackich bzdur:)

Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
kolagen
piercing ankieta
buty rozmiar 32,33,34