polećcie krem do stóp

1. Data: 2009-01-16 17:40:17

Temat: polećcie krem do stóp
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać, czy istnieje jakaś sensowna alternatywa dla kremu do stóp
Schola?
Czy testowałyście coś, co działało równie skutecznie?
Dawniej używałam jeszcze Neutrogeny - czy nadal "trzyma poziom"?
Jest coś fajnego i SKUTECZNEGO na pękające pięty i suchy naskórek z skłonnością
do rogowacenia?

--
misiczka
Lesława Jaworowska

2. Data: 2009-01-16 18:11:36

Temat: Re: polećcie krem do stóp
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sty, 17:40, "misiczka" <i...@g...com> wrote:
> Chciałam zapytać, czy istnieje jakaś sensowna alternatywa dla kremu do stóp
> Schola?

Flexitol. Wypróbowany na sobie - bardzo dobry.

Ania

3. Data: 2009-01-16 20:40:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

misiczka pisze:
> [...]
> Dawniej używałam jeszcze Neutrogeny - czy nadal "trzyma poziom"?
> Jest coś fajnego i SKUTECZNEGO na pękające pięty i suchy naskórek z

Dość dobry i tani jest krem Ziaja z kwasami AHA, w pomarańczowej tubce.
Tylko mnie szczypie w dłonie, kiedy go nakładam, ale może to znak, że
działa. ;)

Ewa

4. Data: 2009-01-16 22:15:00

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Jest coś fajnego i SKUTECZNEGO na pękające pięty i suchy naskórek z
> skłonnością do rogowacenia?

Pilarix krem dostępny w aptekach.
Akna

5. Data: 2009-01-18 00:13:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2009 18:40:17 +0100, misiczka napisał(a):

> [...]
> Dawniej używałam jeszcze Neutrogeny - czy nadal "trzyma poziom"?
> Jest coś fajnego i SKUTECZNEGO na pękające pięty i suchy naskórek z skłonnością

Jak dla mnie tylko owa tareczka Scholl'a plus kremik, ciągle do nich wracam
po wszelkich próbach. Jednak jeśli masz duży kłopot, to szczerze radzę,
spróbuj smarowac stopy smalcem na noc - i potem stópki w bawełniane
skarpetki. Tłuszcz wieprzowy ma bardzo zbliżony charakter do tłuszczu
ludzkiego, to nie żadne wydziwianie ani zabobony - w medycynie ludowej
smalec był stosowany leczniczo oraz jako kosmetyk (nawet na twarz) dla
polepszenia stanu skóry. A zapach wcale nie nazbyt intensywny, jeśli kupisz
dobrej jakości smalec.

6. Data: 2009-01-19 11:46:31

Od: "news.onet.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywalem krem do stop a Avon, taki w zielonej tubce... po trzech dniach
mialem problem z glowy
pozdr
SpielMann

7. Data: 2009-01-20 20:10:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jan 2009 01:13:05 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> polepszenia stanu skóry. A zapach wcale nie nazbyt intensywny, jeśli kupisz

Poza tym wystarczy dodać na dłoń przy smarowaniu nieco jakiegoś fajnego
olejku i problem zapachu znika. Najlepszy jest olejek eukaliptusowy lub
jakikolwiek inny; jeśli masz geranium, to rozetrzyj listek podczas
smarowania - pięknie pachnie :-)

8. Data: 2009-01-30 07:22:57

Od: "joanna" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dawniej używałam jeszcze Neutrogeny - czy nadal "trzyma poziom"?
> Jest coś fajnego i SKUTECZNEGO na pękające pięty i suchy naskórek z

Maść Dernilan, kosztuje ok. 5 zł. Bardzo skuteczna!

Atrakcyjne "Pakiety na STUDNIÓWKĘ" - KRAKÓW!!!
chwalę Ziaję SOPOT SPA
KRAKÓW - Studio Zdrowia i Urody - Promocję "Na Studniówkę"
KRAKÓW - PROMOCJA 25 % rabatu na usługi 14 i 15 stycznia
KRAKÓW - PROMOCJA 25 % rabatu na usługi 14 i 15 stycznia