podkład

1. Data: 2009-01-28 16:07:14

Temat: podkład
Od: "Kasia" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Mam 16 lat i nie wiem jakiego podkładu używać.
cera mi sie przetłuszcza trochę i jestem blada, wiec potrzebuje jasnego
takiego ktory by przy okazji leczyl tradzik, (moze antybakteryjny) i w miare
nie drogi ( do 20zł)
z góry dziękuję za pomoc :)

pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2009-01-28 20:15:23

Temat: Re: podkład
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 17:07:14 +0100, Kasia napisał(a):

> [...]
> takiego ktory by przy okazji leczyl tradzik, (moze antybakteryjny) i w miare

Kup sobie puder transparentny, czyli translucent (polecam Lentheric, dawny
Yardley, bardzo dobra marka - moja córcia uzywala w Twoim wieku i aż do
dzis używa, teraz ma niecałe 20 i nadal jest zadowolona, ja też używam i
chwale sobie, bo mam też dosyć tłustą cerę, ale dla mnie to akurat lepiej w
moim wieku).
Masz tutaj:
http://www.allegro.pl/search.php?string=lentheric+tr
anslucent&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0

A podkład daruj sobie, póki możesz. Juz lepiej zainwestuj w krem na dzień i
na noc Normaderm z apteki - wspaniale wpływa na cerę, teżsprawdzony na
mojej córce. Nie jest tani, ale może podpowiedz rodzince, aby Ci na
imieniny sprezentowali :-)

3. Data: 2009-03-10 11:13:08

Od: Mrówka <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cera mi sie przetłuszcza trochę i jestem blada, wiec potrzebuje jasnego
> takiego ktory by przy okazji leczyl tradzik, (moze antybakteryjny) i w

Kup sobie podkłam antybakceryjny z under 20. Pozdrawiam Stefan

4. Data: 2009-03-11 08:13:59

Od: "bebok" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję podkład turbomaster firmy avon( dla nastolatek) - szybko wszystko
usuwa

5. Data: 2009-06-02 09:11:53

Od: "Ewa" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-06-02 09:12:53

Od: "Anna Kowalska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kasia
>puder na pewno nie wylecz trądziku moze go jednynie nasilic zatykając pory.

profesjonalne makijaze:)
Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
kolagen
piercing ankieta