lupiez - czym?

1. Data: 2009-01-29 11:13:49

Temat: lupiez - czym?
Od: Kropel <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam klopoty z lupiezem. Kiedys pomagal mi nizoral ale dziala
tylko na poczatku a po kliku tygodnia lupiez wraca. Byla tez taka
podrobka nizorala, nie pamietam nazwy - tez do kupienia w aptece,
ktora dzialanie miala identyczne a kosztowalo dokladnie polowe mniej.
Moze ktos zna nazwe?
Ewentualnie prosze o polecenie czegos skutecznego bo szampony typu H&S
sa do niczego...tylko poteguja u mnie to zjawisko.

2. Data: 2009-01-29 13:23:27

Temat: Re: lupiez - czym?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazaj z Nizoralem i szamponami przeciwlupiezowymi. Mnie sie tez kiedys
wydawalo, ze mam lupiez, wiec leczylam go Nizoralem, jak sie problem zaczal
powaznie poglebiac, udalam sie do dermatologa i okazalo sie, ze to
lojotokowe zapalenie skóry glowy. Doprowadzilam sie do takiego stanu, ze
mialam lyse placki na glowie, bo rzekomy "lupiez" schodzil razem z wlosami.
Dermatolog za glowe sie zlapala. Leczenie bylo dlugie, uciazliwe i nietanie.
Teraz mam spokój, ale b. uwazam z szamponami, zadnych wynalazków typu
szampon i odzywka w jednym etc. Proste, polskie ziolowe.
Tak wiec radze skonsultowac sie z dermatologiem.

Pozdrawiam, Ewa

3. Data: 2009-01-29 21:01:46

Od: "Nika" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kropel" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
> podrobka nizorala, nie pamietam nazwy - tez do kupienia w aptece,
> ktora dzialanie miala identyczne a kosztowalo dokladnie polowe mniej.

Nizax Med?
http://www.hasco-lek.pl/14?mod=product&show=alphabet
ical&letter=N&details=42

> Ewentualnie prosze o polecenie czegos skutecznego bo szampony typu H&S
> sa do niczego...tylko poteguja u mnie to zjawisk

Kiedy juz sie uodpornie na Nizoral i jego imitacje, to pomaga mi wtedy
Selsun Blue
http://www.nepentes.pl/products.php?mode=view&id=8

Niestety chyba jeszcze jest pod ochrona patentowa, bo z zadnym tanszym
odpowiednikiem sie nie zetknelam.

--
Nika

4. Data: 2009-01-29 22:58:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 03:13:49 -0800 (PST), Kropel napisał(a):

> Witam, mam klopoty z lupiezem. Kiedys pomagal mi nizoral ale dziala
> tylko na poczatku a po kliku tygodnia lupiez wraca.

Szampon "STIEPROX".
Jak ładnie poprosisz, to Ci w aptece sprzedadzą bez recepty.
Albo poproś lekarza pierwszego kontaktu o receptę.
Nie wiem, dlaczego on jest na receptę, bo jest do normalnego stosowania.
Świetny, na pewno pomoże.
ALE - kosztuje zdaje się ponad 40 zł, lecz tym się nie zrażaj, bo choc
buteleczka niewielka, to używa się go na 1 mycie zaledwie w porcji
wielkości 1-2 wiśni, wystarczy normalnie raz umyć włosy zwykłym szamponem,
a drugie "namydlenie" zrobić Stieproxem, już tylko na skórę głowy.
Pozostawic pianę (pieni się znakomicie jak na taka maleńką porcyjkę) na 3-4
minuty i spłukać.

5. Data: 2009-01-30 15:26:41

Od: Kropel <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi i rady, ale boje sie tego ze to jednak nie tylko
lupiez bo skore na glowie mam strasznie zaczerwieniona jesli nie
umyje glowy przez dwa trzy dni. Wiec moze pojde do dermatologa jesli
to mialby sie okazac nie tylko lupiez a jakies zapalenie.

6. Data: 2009-02-23 19:08:59

Od: "Bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na lupiez podobno rewelacyjny jest olejek z drzewa herbacianego. Dziala
p/bakteryjnie i p/grzybiczo. Wystarczy dodac kilka kropli do najzwyklejszego
szamponu przed myciem i umyc wlosy. Sam nie stosowalem, bo nie mialem
wiekszych problemow z lupiezem, ale jak bylem na farmacji to o tym
mowilismy. Dlatego tez polecam ten sposob swoim pacjentom w codziennej
pracy.
Pozdrawiam

7. Data: 2009-02-24 11:31:33

Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 20:08, "Bartosz" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
> wiekszych problemow z lupiezem, ale jak bylem na farmacji to o tym
> mowilismy. Dlatego tez polecam ten sposob swoim pacjentom w codziennej

coz bylem u dermatologa i pani doktor przepisala mi jakis specjlany
szampon przeciwlupezowy na recepte za prawie 50zl i po dwoch
tygodniach musze stwierdzic ze jest nieskuteczny. Lupiez zmniejszyl
sie bardzo niewiele, jak tylko nie umyje glowy przez 3 dni to zaraz po
umyciu mam znow skorupe schodzacego naskorka.
Gdzie mozna kupic ten olejek o ktorym piszesz?

8. Data: 2009-02-24 12:49:15

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
a.googlegroups.com...

> Gdzie mozna kupic ten olejek o ktorym piszesz?

Mozna - na przyklad - w sklepach internetowych lub na Allegro. Wrzuc haslo
"olejek herbaciany" w Google. Zwróc uwage, ze jest olejek "z drzewa" i
olejek "z lisci drzewa". Podobno troche sie róznia, dlatego radze dokladnie
poczytac opis kazdego.
Ja kupuje olejki i masla w sklepie "naturalne piekno". IMO sa bardzo
solidni. To w zadnym razie nie jest reklama.
BTW - a próbowales wcierac srebro koloidalne? Do zamówienia w aptekach, albo
przez net.

JBP

9. Data: 2009-02-24 20:57:06

Od: "Bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umyciu mam znow skorupe schodzacego naskorka.
> Gdzie mozna kupic ten olejek o ktorym piszesz?

Olejek mozna kupic w aptece, sklepie zielarskim, albo w kwiaciarni :)

podkład
profesjonalne makijaze:)
Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
kolagen