Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy

1. Data: 2009-01-30 13:37:00

Temat: Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy
Od: "Nika" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaki krem poradzicie na bardzo przesuszoną skórę pod oczami? Pod jednym
okiem wręcz łuszczy mi się naskórek. Używam rano kremu z serii AA 30+ pod
oczy, a wieczorem L'Oreala "Wypełniacz zmarszczek" z serii kolagenowej, ale
najwyraźniej oba są za słabe.

--
Nika

2. Data: 2009-01-30 16:10:45

Temat: Re: Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nika" <w...@m...com> wrote in message
> [...]
> okiem wręcz łuszczy mi się naskórek. Używam rano kremu z serii AA 30+ pod
> oczy, a wieczorem L'Oreala "Wypełniacz zmarszczek" z serii kolagenowej,

Z opisu mi wygląda, że Twojej skorze brakuje nie tyle wody, co tłuszczy.
Proponowała bym poszukać raczej kremu z dużą ilością lipidów. Sam
nawilżający może nic nie zdziałać. Na skórę twarzy (podobny efekt na
policzkach) mi swietnie pomogla "Odżywczo - regenerująca maseczka lipidowa
na noc Iwostin" (wygodna, bez zmywania), ale nie wiem, czy ją można nakładać
w okolicy oczu, musiałabyś zapytać w aptece.
Poza tym zwróć uwagę czy skóra nie swędzi, a takżę na skórę ciała, czy
przypadkiem nie jest to efekt alergii czy np. atopowego zapalenia skóry,
które lubi się nasilić właśnie w zimie (ogrzewanie, duże nagle skoki
temperatur itp.) i często się objawia m.in. w okolicy oczu.

Bożena

3. Data: 2009-02-03 21:55:19

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod jednym
> okiem wręcz łuszczy mi się naskórek.

W takim przypadku udałabm się do dermatologa.
Ja używam "Perła i jedwab" pod oczy (rzadko),najczęściej normalny remik z
serii najtańszych odżywczych i nic mi sie nie łuszczy. Ale ja to raczej
grubawa jezdem ;-) (czyt: gruba), więc tłuszcza dość :-D.

D.

lupiez - czym?
podkład
profesjonalne makijaze:)