Re: Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy

From: "Bożena" <n...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Bardzo mozno nawilżający krem pod oczy
Date: Fri, 30 Jan 2009 17:10:45 +0100

"Nika" <w...@m...com> wrote in message
news:gluvp0$f29$1@inews.gazeta.pl...
> Jaki krem poradzicie na bardzo przesuszoną skórę pod oczami? Pod jednym
> okiem wręcz łuszczy mi się naskórek. Używam rano kremu z serii AA 30+ pod
> oczy, a wieczorem L'Oreala "Wypełniacz zmarszczek" z serii kolagenowej,
> ale najwyraźniej oba są za słabe.

Z opisu mi wygląda, że Twojej skorze brakuje nie tyle wody, co tłuszczy.
Proponowała bym poszukać raczej kremu z dużą ilością lipidów. Sam
nawilżający może nic nie zdziałać. Na skórę twarzy (podobny efekt na
policzkach) mi swietnie pomogla "Odżywczo - regenerująca maseczka lipidowa
na noc Iwostin" (wygodna, bez zmywania), ale nie wiem, czy ją można nakładać
w okolicy oczu, musiałabyś zapytać w aptece.
Poza tym zwróć uwagę czy skóra nie swędzi, a takżę na skórę ciała, czy
przypadkiem nie jest to efekt alergii czy np. atopowego zapalenia skóry,
które lubi się nasilić właśnie w zimie (ogrzewanie, duże nagle skoki
temperatur itp.) i często się objawia m.in. w okolicy oczu.

Bożena