Re: zapraszam na makijaze;)

Date: Tue, 03 Feb 2009 10:03:05 +0100
From: Krystyna Chiger <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: zapraszam na makijaze;)

Użytkownik Arleta napisał:
> Studentka 'Wizazu i stylizacji' oferuje profesjonalne wykonanie
> makijazu: dzienny lub wieczorowy w cenie 30zl ,
> karnawalowy (efektowniejszy niz wieczorowy) w cenie 40zl
> oraz slubny w cenie 60zl
> Makijaz wykonuje na kosmetykach Dior oraz Sephora.
> W cenie porady kosmetyczne itp.
> Makijaze wykonuje u siebie w DS-ie na ul. Wyspianskiego.
>
> Serdecznie zapraszam:)
> Moje gadu-gadu: 88 350 62

Profesjonalny? Nawet miasta, gdzie chcesz się uczyć na klientkach
podać nie umiesz. Uczniowie zawsze muszą praktyki odbyć, ale kazać
komuś za to płacić, to już łagodnie mówiąc przesada. Uporczywe
spamowanie grupy dyskusyjnej, pomimo zwracanych uwag - to jeszcze
większa przesada. Czyli zachęcam wszystkich spamerów do wysyłania
ofert, reklam i innego spamu na adres :

...@...pl
...@...pl
...@...pl