Woreczki do przechowywania bielizny

1. Data: 2009-02-22 18:06:10

Temat: Woreczki do przechowywania bielizny
Od: "kasiula" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od dłuższego czasu poszukuję przezroczystych woreczków do przechowywania
kompletów bielizny.
Wypatrzyłam sobie coś takiego w programie "Perfekcyjna Pani Domu", wyglądało
jak zwykłe plastikowe torebeczki z strunowym zapięciem.

Czy któraś z Pań spotkała już coś takiego?
Jeśli tak to będę ogromnie wdzięczna za informację.

Pozdrawiam serdecznie,

Kasia

2. Data: 2009-02-22 18:12:31

Temat: Re: Woreczki do przechowywania bielizny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 19:06:10 +0100, kasiula napisał(a):

> [...]
> jak zwykłe plastikowe torebeczki z strunowym zapięciem.
>
> Czy któraś z Pań spotkała już coś takiego?

Bo to SĄ zwykłe plastikowe torebeczki ze strunowym zapięciem - możesz je
kupić wszędzie, np. w Makro. Różne wielkości.

krem do rwarzy po 45.
Cienie do oczu (wrażliwe spojówki)?
uzdrawianie miłości - tantra
zapraszam na makijaze;)