vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?

1. Data: 2002-08-20 06:31:22

Temat: vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?
Od: "Aga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)
Wczoraj bylam w aptece i dowiedzialam sie, ze juz nie ma w sprzedazy gluco
blocku, produkt ten zostal wyparty przez DStock.
Z tego co sie zorientowalam to wczesniejszy produkt vichy byl lepszy niz
DStock, czy faktycznie juz go nie bedzie?

Pozdrawiam
Agula

1. Data: 2002-08-25 16:20:02

Temat: Re: vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?
Od: "Nimfa" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy jeszcze jest w produkcji... ale stosowalam go chyba 3 miesiace
i nie zauwazylam zadnego efektu. bylam zawiedziona... no ale coz.... to ze
na mnie nie dziala to nie znaczy ze na innych nie dziala.

1. Data: 2002-09-17 14:52:46

Od: "marmel" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad masz takie info ze tamten preparat byl lepszy?

1. Data: 2002-09-17 19:12:55

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla sky" wrote:

> co za roznica.. i tak nic na ten cholerny cellulitis nie dziala;(
> vs

działa tylko trzeba cierpliwosci, systematyczności i czasu. Przeciez po
miesiącu nie zniknie coś na co się 'pracowało' kilka lat nieodpowiednim
trybem zycia, dietą, brakiem ruchu, i niezapobieganiem temu.
--

Lia

1. Data: 2002-09-17 19:52:18

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

vanilla sky wrote:

> co za roznica.. i tak nic na ten cholerny cellulitis nie dziala;(

nic do wcierania samo nie zadziala. warto pocwiczyc, dodac plyny do
diety, kupic cellesse..

xx.

1. Data: 2002-09-17 22:05:05

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-18 01:34:46

Temat: cellulitis wiecznie zywy Was: Re: vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@b...com> wrote

> nic do wcierania samo nie zadziala. warto pocwiczyc, dodac plyny do
> diety, kupic cellesse..

no wlasnie..
uzywalam juz perfect slima, yves rochera, bielendy, ginko i jescze mnostwa
innych, ktorych nazw nie pamietam. staram sie duzo ruszac, duzo pic
(jaaasne, wody mineralnj, a czegoz by innego;), jem duzo warzyw, malo miesa
itp.. a jednak jakos sie pojawil, wlasnie niedawno, a co najbardziej mnie
denerwuje, niesymetrycznie! z jednej strony jakos malutko, z drugiej
koszmarek:) no i co ja mam biedna zrobic? coz.. bede sie starala..
mam dwa pytania:
1.czy cellesse cos daje, myslicie? bo ja podchodze do tego sceptycznie, ze
kolejny sposob znalezli na wyciagniecie z nas kasy.
2.czy probowalyscie zabiegow w salonach kosmetycznych, majacych na celu
zlikwidowanie naszego ukochanego c.?
bede za jakis czas wwarszawie, jesli to skuteczne, to sie szarpne;)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-09-18 09:40:39

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

vanilla sky wrote:

> 1.czy cellesse cos daje, myslicie? bo ja podchodze do tego sceptycznie, ze
> kolejny sposob znalezli na wyciagniecie z nas kasy.

daje. potwierdzaja to wszystkie uzywajace. chyba, ze ma sie delikatne
naczynka, wtedy odpada.

> 2.czy probowalyscie zabiegow w salonach kosmetycznych, majacych na celu
> zlikwidowanie naszego ukochanego c.?

znajoma chodzila do salonu frydzinskiej na specjalne masaze w zeszlym
roku. bardzo pomoglo. w tym roku ja planuje to sprawdzic.

xx.

1. Data: 2002-09-18 14:32:03

Od: "marmel" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwazam ze kremy daja efekt bardzo nietrwaly. Trzeba ich uzywac caly czas
a te po których ja widze efekt sa o ironnio drogie. A masazy sie boje bo sa
podobno bolesne.
Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-09-18 14:34:45

Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za glupoty ludzie opowiadaja...
w glowie sie nie miesci. Chodzilam do starszego pana na takie masaze i nic
nigdy mnie nie bolalo. Wrecz przeciwnie, bylo bardzo przyjemnie!
Nie ma sie co bac i serdecznie polecam, bo sa naprawde niezwykle skuteczne.

Hania/H@n!a

W Polityce...
Sprzedam SOLARIA do opalania.
eh...strona grupy;)