Re: vichy normaderm - wrazenia, pokrotce

From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: vichy normaderm - wrazenia, pokrotce
Date: Wed, 10 Nov 2004 09:12:32 +0000 (UTC)

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> ow krem nawilzajacy nawilza na ok. 10 sekund, po czym wyparowuje. poczulam
> sie, jakbym sie posmarowala spirytusem (rowniez zapach podobny) - nic
> dziwnego, alcohol denat na drugim miejscu (po aqua) w skladzie. efekt -
> zaraz trzeba sie posmarowac innym kremem. IMHO -bubel pierwsza klasa.

A mnie całkiem dobrze robił, chociaż nawilżać to on nie nawilżał.

Saddie, nieszczęśliwa, bo atopowe zapalenie skóry rozkwitło w pełnej
krasie, leki się skończyły, a dermatolog w odległej przyszłości (nie zna
ktoś maści sterydowej bez recepty?)
--
|\ /|
,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku