w markecie :-)

41. Data: 2001-12-30 20:16:33

Temat: Re: w markecie :-)
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> mieć
> >
> Ciekawi mnie czy wszystkie oburzone osoby maja w swoich
> komputerach wylacznie legalne oprogramowanie,
> i czy posadaja wylacznie legalne nagrania muzyczne.

Gosiu :)))
Może inni nie, ale Joanna z pewnością ma wszystko legalne :)

Całuski - Ula

42. Data: 2001-12-30 22:49:44

Od: "Asfodel" <a...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Dynowska <u...@a...net>

> Gosiu :)))
> Może inni nie, ale Joanna z pewnością ma wszystko legalne :)
>
> Całuski - Ula

Trudno mi w to uwierzyc, czesto robi sie rozne rzeczy nawet
nie wiedzac ze to np. lamanie czyichs praw autorskich.
Wez sobie za przyklad takie cos jak kserowanie ksiazek
lub pozyczanie cytatow. Niby nic, a jednak...

papa - Asfo
--
a...@o...net.pl
http://www.astercity.net/~asfodel

43. Data: 2001-12-31 07:35:14

Temat: Re: [off topic] w markecie :-)
Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam zmuszona bo maz dostal w pracy talony.Wlasnie robiac zakupy swiateczne
> zniesmaczylam sie co do molochu Hitu.

Nie widziałem HITu w Warszawie, ale w Gdyni uważam HIT za OK. Może dlatego, że
często do niego zachodzę (mam blisko do niego) i praktycznie wiem gdzie co jest,
gdzie szukać. Pare razy próbowałem coś kupić w Geanie czy Auchanie - dla mnie za
duże te sklepy są i poprostu się w nich gubię (HIT jest mniejszy od innych
supermarketów).

44. Data: 2001-12-31 08:25:50

Temat: Odp: w markecie :-)
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lidka <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0j724$f7i$...@n...tpi.pl...
> troszke z innej beczki; jestem z Michalkiem ,wtedy sześcioletnim, w
EMPiKU.
"
> Mamuś a dlaczego nie zapłacilismy?"
> Oczywiście ja również na cały głos " Michałku, przecież nic nie
kupowaliśmy"
> Ale sytuacja była...dziwna :-)))

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))
ale sie ubawilam!!!!!!!!
rewelacja! :-))))))))))))

pozdrawiam
satia

45. Data: 2001-12-31 08:38:39

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wozniak napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
mnie za
>duże te sklepy są i poprostu się w nich gubię (HIT jest mniejszy od innych

Warszawski Hit niedawno rozbudowali i jest teraz potezny ,wiec aby zrobic w
nim zakupy potrzeba paru godzin.Tyle wlasnie spedzilam w nim robiac
swiateczne zakupy-dokladnie trzy godz.Przy kasie okazalo sie ze sliczna
poszewka na poduszeczke,ktora kupilam corce byla dwa razy drozsza niz cena
napisana na polce,to samo bylo z recznikiem ktory kolega kupil dla
babci.Bedac przy kasie,cieszac sie ze mamy zakupy za soba nie chcialo nam
sie juz wracac,podmieniac prezenty i stac drugi raz w kolejce.W koncu
zaplacilismy wiecej niz chcielismy.Pozdrawiam.
Magda.

46. Data: 2001-12-31 10:28:55

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asfodel" <a...@o...net.pl> napisał w wiadomości
> Hej!

> mieć

> Ciekawi mnie czy wszystkie oburzone osoby maja w swoich
> komputerach wylacznie legalne oprogramowanie,
> i czy posadaja wylacznie legalne nagrania muzyczne.
> Nie przesadzajmy z tym ocenianiem bliznich, bo czy sami
> aby na pewno jestesmy tacy calkiem niewinni?
>
> Jakby podejsc do sprawy uczciwie to ciezko by bylo
> znalezc osobe, ktora nigdy niczego nie ukradla.

Ja ma tylko legalne oprogramowanie!
Jak mnie na coś nie stać to nie mam!
Np. Nie mam Office, bo to wyrzucone 3000 PLN
Płyty też kupuję normalnie w sklepach...
Fakt ciężko znaleźć uczciwą osobę, ale to że prawie wszyscy kradną to nie
znaczy, że ja też mam kraść!!!

--
Joanna, oburzona
http://jduszczynska.republika.pl

47. Data: 2001-12-31 10:29:21

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>Płyty też kupuję normalnie w sklepach...
>Fakt ciężko znaleźć uczciwą osobę, ale to że prawie wszyscy kradną to nie

A autobusem nigdy Ci sie nie zdarzylo jechac na gape?

Magda.

48. Data: 2001-12-31 10:30:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska" <u...@a...net> napisał w wiadomości

> Gosiu :)))
> Może inni nie, ale Joanna z pewnością ma wszystko legalne :)

Odpisałam na poprzedni post, nie czytając Twojej odpowiedzi... Dzięki za
wiarę w moją osobę.

49. Data: 2001-12-31 10:32:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a0n06v$93a$3@news.tpi.pl...
> Joasiu - to a propos postu ponizej - lepiej
> pozno niz wcale.

To fakt... Mam nadzieję, że w tym przypadku nie zadziała przysłowie "Czego
Jaś się nie nauczy tego Jan nie będzie umiał"...

50. Data: 2001-12-31 10:40:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz T. Zuchniewicz" <t...@m...to> napisał w
wiadomości news:a0n0f9$egq$1@news.onet.pl...
> Albo np w sklepie rezygnowac z zakupu bo wziąłem za mało pieniędzy?

Ale to jest normalne... Zrezygnować z zakupu to zupełnie inna - pozytywna
sytuacja... To nie to samo co wziąłem za mało pieniędzy a chcę mieć to sobie
ukradnę - to by było negatywne...

> Albo np w trakcie zakupu okazuje się, że twoja karta płatnicza
> niestety się nie autoryzuje (nie z twojej winy, ale komunikat
> terminala jest taki sam- card not validated)?

Wtedy się wyciąga drugą kartę lub czeki, lub się rezygnuje z zakupu...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Chyba mi zaczyna odbijać:-)